Jeg går til medicus stavanger, de har jo nettopp startet opp så har sikkert ikke så mange som går der enda. Ser ut som de fleste er på østlandet men er det noen andre enn meg her som går til medicus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fornøyd så langtHører til Medicus i Oslo. Så for uttak og innsett tok vi fly til Trondheim. Vi var så fornøyd med klinikken at vi synes det var verdt å reise frem og tilbake[emoji5]
Vi har iallefall blitt tatt veldig godt imot på medicus. Og de tar god tid å snakke og forklare og er omsorgsfulle. Det har gått utrolig fort. Så så langt super fornøydJeg vurderer Medicus i Stavanger om vi skal ta nye forsøk. Vi har ikke bestemt oss for om vi går videre eller om vi sier at nok er nok. Skal vi forsøke flere forsøk så blir det enten Medicus eller Hausken i Stavanger. Håper noen kommer med noen erfaringer.
Veldig fornøyd så langtnå gjør de uttak og innsett her i Stavanger så slipper å dra så langt
![]()
Tusen takk og ilikesåVi byttet fra en annen privatklinikk som vi ikke var fornøyd med. Og har bare gode ord om Medicus folka både i Oslo og Trondheim. De har virkelig hørt på oss gjennom hele prossessen, alltid gjort endringer om noe ikke har fungert og virkelig fulgt oss godt opp daglig og ukentlig etter uttak/befruktning/innsett. Så tenker at de i Stavanger også er fantastiske. Spesielt siden de er nye der, ønsker de jo å gjøre alt for å få et godt rykte slik at de kan overleve der[emoji1360]
Ønsker dere masse lykke til hvertfall[emoji173]️
Da ligger vi likt ann! Hadde også uttak på onsdag. Fikk ut 8 egg, 7 var modne av disse ble 5 befruktet. Nå sitter jeg bare å venter på å få dagens oppdatering om egga mineHadde uttak hos Medicus i Trondheim på onsdag! For en fantastisk plass! Avslappet stemning, engasjerte ansatte. Har ikke én ting å utsette på de! SÅ glad vi byttet fra Storkklinik. Der er vi virkelig ivaretatt[emoji173]️