Noen andre som fryser?

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg hører stadig vekk at bare vent til du begynner å bli varm... MEN jeg blir aldri varm. Har aldri fryst så mye i mitt liv tror jeg. Leste et sted at det var høyere aktivitet i skjoldbruskkjertelen som gjør at man blir varm i svangerskapet.

Men da er mitt spm, hva med de som ikke har skjoldbruskkjertel?? Jeg opererte den ut for 2 år siden nemlig... I tillegg sliter jeg med ting som strammer ørlite gran over magen så da er jo strømpebukse ganske uaktuelt til tider..

Noen andre eller??

Jeg har ikke merket noe til det, men da jeg så overskriften din minte du meg på at jeg måtte legge mer ved i peisen, så takk

Håper noen andre har bedre svar enn meg ;)) :P

SiljeC skrev:
Jeg har ikke merket noe til det, men da jeg så overskriften din minte du meg på at jeg måtte legge mer ved i peisen, så takk

Håper noen andre har bedre svar enn meg ;)) :P

Hehe.. Bra at det kunne hjelpe...

Jeg er vanligvis verken veldig varm av meg eller kald. Men helt siden jeg fant ut av at jeg er gravid, har jeg vært med frøsen!! Tenker kanskje det kan komme av at man har høyere temp. enn til vanlig. Så det blir som en "MINI-feber", på en måte:P

Jeg er motsatt, varmere enn vanlig. Nå er det plutselig mannen som sitter og fryser hjemme;)

Back
Topp