noen andre som fikk mensen "for tidlig"?

babytutta

Forumet er livet
jupp..fikk den søndag, altså den 30.12.
hu på Haukeland gikk ut i fra at jeg skulle få den ca den 04.01

prøvde å si at den lå på ca 5 ukers syklus,å at den hadde vært på 30-32 dager de siste gangene....hatt 1 syklus på 6 uker, så hun gikk ut i fra 6 uker...sa at jeg trodde kanskje den kom rundt nyttår, men hun gnåla på om den 4 likevell....så da kom den jo etter hva jeg trodde.... men det virka ikke der og da som om det var så nøye.... men da skal jeg altså begynne på spray på dag 21, den 19 sant?? skal ringe sykehuset men det er ikke folk der før den 07 januar..mandag altså....så skulle ringe den 09 jeg etter avtale, om jeg hadde fått mensen eller ikke...(skulle da fått primolutt)

men, til spørsmålet, er det andre som har fått den noen dager før de skulle...her blir det jo bare 5 dager da..men har uttak i uke 9, å det er jo litt lenge til synes jeg..om spraystarten er den 19, så er jo det i uke 3. hmmmm?? 6uker med spray å sprøyter da?? skal gå litt ekstra, på lav dose, men var snakk om bare på sprøyter i 3 uker istedn for 2...

usikker jeg nå...hjeeelp!

ikke sikker jeg, men vet de kan sette deg på spray lenger, det blei jeg fortalt når jeg var der

det var snakk om lenger på sprøyter....å kanskje spray, dvs 2-3 uker på hver...men så sa det bare sprøyter... fikk jo i uke 9 fordi de ikke hadde kapasitet før den uka, så uke 8 tror jeg ikke jeg får..er jo et pluss seff, men er jo bare snakk om en ukes tid endring....men men.....skal nå begynne spraye om 18 dager rekner jeg med..får ringe de på mandag jeg tror jeg å høre..må få resepter å på apoteket å få bestilt inn alt mulig..åhh nå nærmer det seg jaggu....hjelpe meg;)

Men du kan vel ikke gå sååå lenge på sprøytene???

Vet at de kan sette deg lenger på spray, det skulle de jo med meg...

er vel vanlig med 2 uker vel?? men jeg skal få lav dose, så snakk om 3?? men ikke mere enn det...men håper jeg får uttak før og ikke 3 uker på hver medisin....djises det blir for lenge....nei mandag ringer jeg!! må psyke meg opp å.hehe

Det står at det er vanlig med 9-12 dager på sprøyter, alt etter som hvordan folikkene utvikler seg... Og det vet de ikke før UL... Kan hende du må gå lenger enn 12 dager, det trodde de om meg, men 21 dager kan jeg ikke tenke meg[&:] 
Ring på mandag du, og oppdater oss[:)]

nei 21 blir vel aaaalt for lenge haha. men skal på ul dag 6,9 og 12 om den siste trengs, så kan jo gå 14 dager da ja, på sprøyte delen...hmm var det lengre på spray da mon tro? men skal jo gå (ifølge uttaksuka som er 9) 6 uker på medisiner om jeg starter i uke 3 på dag 21, å om det kun er toppen 2 på sprøyter kan jeg vel ikke settes 4 på spray?? nei håper virkelig jeg får uttak 1 uke før hvertfall[:D] jippijippijaja

Tror det er vanlig med 2-3 uker nedregulering med nesespray før en starter med sprøytene.
Sprøytene er det vanlig å ta i 10-14 dager, men en går fremdeles på nesespray for å hindre
at kroppen starter eggløsning selv før el-sprøyten skal tas.

Hvis du fikk mens den 30.12 antar eg at du starter på spray rundt den 20.1, de bare forskyver det ihht. når du startet mens.

ok takk for svar.. tror jeg skal begynne den 19 på spray, er jo på dag 21 da.... så får jeg håpe det går som det griner..hehe

Back
Topp