Noen andre som føler de nesten tørster?

Rugerpåape2

Elsker forumet
Jeg har drukket MYE vann i hele dag, men føler likevel at jeg ikke har drukket på noen timer rett etter jeg tar en slurk andre?
Kan legge til at sommeren er godt på plass om dagen med sol og ca 22 grader [emoji3][emoji6] holder meg i skyggen eller inne mye men allikevel [emoji15]

Jeg og drikker mye. Sikkert 3 flasker om dagen på jobb + mer når jg kommer hjem [emoji4]

Er ganske tørst om dagen ja, føler jeg ikke klarer å drikke nk. Men blir så fort full i magen også.

Jepp, og her i Bergen er det egentlig ikke varmt engang :eek: Men jeg er varm og svetter, og dermed tilsvarende tørst

Har noen dager der jeg blir veldig tørst, som oftest er det de dagene jeg har spist lite.

Om jeg glemmer å spise iløpet av dagen, så kan jeg fint drikke 2-3 liter vann på kvelden :p

Tørster ihjel føles det som. Jeg kan drikke uante mengder vann :)
Husker tilbake til ammingen - da var jeg helt uttørket :p

Har noen dager der jeg blir veldig tørst, som oftest er det de dagene jeg har spist lite.

Om jeg glemmer å spise iløpet av dagen, så kan jeg fint drikke 2-3 liter vann på kvelden :p
Hmm.. Det hadde jeg ikke tenkt på at kunne være grunnen [emoji54][emoji54] jeg har spist dårligere det siste.. Ettersom det er varmt mister jeg matlysta helt...

Back
Topp