Noen andre som er veldig tung i pusten

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg føler jeg e så tung i pusten. Selv når jeg bare sitter i ro. Noen andre som har det sånn ?

Ikke når jeg sitter i ro, men går jeg i trappa føler jeg jeg peser etterpå :P Vannvittig god kondis for tiden :P Men er vel ikke så rart man blir litt tungpusten når et helt lite menneske ligger på lungene ;)

Er det inno mellom ja. Kan plutselig bli selom jeg sitter i ro. Slett litt i natt, da lille var så aktiv at pressa vel litt oppi der. Men ellers blir jeg det når jeg går, spiser osv...

Ikke når jeg sitter i ro, men merker det veldig godt av å gå opp trappa feks.. Peser som en gal da føler jeg :P

Skal ikke mye til før jeg blir tungpusta :p Sykler alltid jentungen til og fra barnehagen, men nå merker jeg at magen er skikkelig i veien og at jeg blir dritsliten, selv om det bare er noen få minutter :p

Føler jeg har rævva kondis for tiden.

ja har det sånn en del, blir tungpust en del ganger selv om jeg sitter i ro... de sier baby ligger høyt da så innbiller meg det er derfor, presser vel mye på lungene. er jeg mett i tillegg må jeg jo ligge, men litt oppbygd for å greie å puste sånn nogenlunde hehe

Ja veldig og det selv om jeg sitter i ro. Ikke like mye hver dag, sikkert alt etter hvordan babyen ligger.

Ja jeg har det slik. Jeg må ta slike dype dype trekk. Og konsentrere meg veldig om det. Jeg må bytte stilling enten jeg sitter el ligger. :p

Mest om natten faktisk.. og når jeg tar på meg skoene :P

jeg har det sånn innimellom, så må konsentrere meg skikkelig , noen ganger blir jeg så engstelig at jeg er redd for å begynne å hyperventilere,ikke langt unna mange ganger.
gleder meg såååå til å hilse på nurket mitt nå altså......

å det er jeg nok ikke alene om, har 2 barn her hjemme oxo som gleder seg veldig til å få ei lillesøster.
dattera mi beskymrer seg hvor lenge jeg må være på sykehuset hehe.
vil helst ha meg hjem med en gang stakkar ;)

Back
Topp