Noen andre som er veldig sliten ?

maysha

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 37 nå og er fryktelig trøtt og sliten vær dag.orker nesten ikke reise meg fra sofaen [X(] Noen andre som har det sånn ?[&:]

Jeg har vært ganske oppegående så langt, men merker at jeg blir slitnere nesten for hver dag nå.... Forundrer meg ikke om jeg har det som deg om to uker.
Håper jeg fortsatt har litt overskudd igjen når permisjonen min begynner da [:)]

oki [:)]håper ikke du blir like  sliten som meg [:D] er så masse jeg skulle gjort før han kom...hehe

Jeg er sånn...[:(] Orker ingenting...Kroppen kjennes ut som om den er blytung. Jeg gjør det jeg MÅ, og prøver å gå ut en tur hverdag. Men ellers blir det mye sofaen[:o]
Synes dette er leit da jeg har en sønn på 3år jeg nok dessverre skulle orket å gjort mere sammen med[:(]
Er kjempe glad i mannen for tiden. Han er kjempe flink. Lager middag, vasker klær, støvsuger og tar seg ta 3åringen[:)]

Mye sliten her også, har vært mye sliten generelt i gjennom svangerskapet.. men ikke som nå. Orker snaut å gå på butikken og tilbake.. det er 350m til butikken :) Må slappet godt av flere ganger for dagen hvis jeg skal orke å gjøre noe spes som rengjøring, butikkgåing eller lignende.

Nå har jeg anstrengelsesutløst astma også, så det hjelper jo ikke noe på... men syns liksom ikke det hjelper stort med medisiner lenger...

Skal bli godt å få igjen plass i kroppen så lungene får ventilert seg ordnelig igjen.... :)

Jeg er myyye mer sliten enn jeg selv vil innse. Dette er pga at jeg føler at, det og det og det mååå bli gjort ferdig før baby kommer. Så nå når nesten alt jeg føler må være ferdig, er ferdig, så merker jeg nå at kroppen min har ikke hatt godt av alt styret som jeg har holdt på med. Har tvunget meg selv, er ikke helt bra...[&:]
Så kommer til å ligge som en dupp til uken tenker jeg...huff...Angrer på at jeg har holdt på sånn...

ORIGINAL: ElinR

blir mer og mer sliten ja, orker ikke stå oppreist lenge før jeg må sette meg...og å gå på butikken eller kjøpesentre begynner å bli FOR slitsomt...

huff kjenner meg igjen......[&o]

ORIGINAL: Tess@

ORIGINAL: ElinR

blir mer og mer sliten ja, orker ikke stå oppreist lenge før jeg må sette meg...og å gå på butikken eller kjøpesentre begynner å bli FOR slitsomt...

Akkurat slik er det her også[&:]

Her og [&:]

Ja, er selv i uke 37+4 uker på vei og jeg har merket at siden jeg kom til uke 37 får jeg sånne trøtt-periode hver dag [8|] Nå har jeg sovet en halvtime-time nesten hver dag siden jeg kom til uke 37. Orker nesten ikke sånne små oppgaver lenger, som f.eks å hente mobiltelefonen fra andre siden av stua.... [:-]

uff,ja veldig sliten om dagen.. hadde to dager i påsken nå hvor jeg bare gråt og gråt[:(] vet ikke hvorfor engang..bare noen sa BØ til meg el tullet m meg så gråt jeg,også gråter jeg fordi jeg gråter og sånn fortsatte d.. har bare lyst til å sove el ligge på sofan hele tiden,null energi![:(]

jaja,d er vel sånn mot slutten for de fleste tenker jeg. er i uke 37 i dag,så er ikke lenge igjen nå,forventninger og hormoner for fullt!!!

vi bruker så mye energi på og glede oss vet dere jenter,sikkert noe m d[:D][:D]

Jeg har lite energi jeg også. Merker at det er opp og ned. Noen dager orker jeg en del og andre dager nesten ikke noe...

Å ja [:'(] Har generelt vært sliten igjennom hele svangerskapet, med det ene og det andre av plager [:'(]
Synes jeg ikke får puste ordentlig heller og må stoppe opp og trekke pusten godt nå og da [:'(]
Vil egentlig ligge det meste av dagen for det er vondt å sitte for magen [:'(]
Det er flere ting jeg må få gjort så føler meg ikke klar til babyen kommer [&:]
Nei nå vil jeg bare bli ferdig med hele greia [8D]

Energi... hva er det? Har maglet det den siste tiden. Er ikke mye som skal til før jeg må sette meg ned og hvile. Husarbeid orker jeg ikke.. Handling går i små doser, hvis det er nødvendig.

ORIGINAL: monicabebe

Jeg har lite energi jeg også. Merker at det er opp og ned. Noen dager orker jeg en del og andre dager nesten ikke noe...

Samme her. Jobber fortsatt 50 % da, merker det godt i ukedagene at jeg nesten ikke orker noe.. Men kan ha fine dager innimellom- så kommer det dager der det å sminke seg er en hel operajon der jeg nesten må ta pause [;)] Og jeg sminker meg sånn 5-minutters opplegg med litt eyeliner og maskara, liksom [:D]

ORIGINAL: Rosaka

Jeg har vært ganske oppegående så langt, men merker at jeg blir slitnere nesten for hver dag nå.... Forundrer meg ikke om jeg har det som deg om to uker.
Håper jeg fortsatt har litt overskudd igjen når permisjonen min begynner da [:)]

Nå har jeg vært sykemeldt siden slutten av januar, men med all reisinga og styret i det siste, med morfar som ikke har lenge igjen blant annet, kjenner jeg at nå er kroppen sliten... Gleder meg til mamma, tantebarnet mitt og mamman hennes (brodern's ex) kommer på besøk :)

Jobber i en leketøysbutikk [:)] Så det er egentlig litt slitsomt nå, mye å gjøre hele tida, springing fram og tilbake, konstant ståing og gåing.. Noen dager kan jeg få så vondt i ryggen at jeg bare har lyst å sette meg ned og grine etter en time på jobb. Men har ikke lyst å sulle hjemme heller hvis jeg kan hjelpe for det. Og nå er det så kort igjen til permisjon at jeg tenker at jeg skal vel klare det. Har også vært heldig og generelt vært i veldig fin form hele svangerskapet [:D] Tror mange andre fullt sykemeldte er mer plaget med det meste enn meg.. Så skal slettes ikke klage [:)]

Jeg har vært veldig sliten i svangerskapet, frem til ca, uke 34. så har jeg fått veldig mye mer energi i det siste[:)]

Jeg sover veldig mye, helt sykt.. kan sove sove å sove jeg og er fortsatt trett:p  Har blitt sånn den siste uka egentlig...

Huff ja, har vært og er forferdelig sliten.[&o] 
I tillegg har jeg bekkenløsning så det er vondt og gå, våkner om natten når jeg skal snu meg osv.
Føler at jeg sliter med og få puste ordentlig til tider, da han ligger og presser på i hvertfall den ene lungen. Men nå er det ikke mange ukene igjen, gleder meg til han er ute og jeg blir mer bevegelig igjen.[;)]

Ja nå har jeg blitt veldig sliten. Det er første arbeidsdag etter påske i dag og jeg kjenner at jeg er helt på bakbeina energimessig selv om jeg har hatt en rolig og avslappende påske. Har hodepine og er småkvalm, og vil egentlig bare hjem og legge meg. Trodde ikke det skulle være noe problem å være i full jobb helt ut til permisjon, men nå er det tungt, gitt...

Vi får se om jeg kan få til litt tilrettelegging så jeg i alle fall kan avspasere noen timer om morgenen de verste dagene, så holder jeg kanskje ut helt til permisjonsstart. Er jo en million ting som skal være i orden før jeg slutter, og bare 12 arbeidsdager igjen! Hjelp!!! [8|]

Back
Topp