noen andre som er uten plager?

1 til?

Andre møte med forumet
Er 5+3... De andre svangerskapene har jeg vært sengeliggende på dette tidspunktet. Men jeg er helt sikkert på at jeg er gravid

Du?

Med unntak av noe ømme pupper så har jeg omtrent ingen symptomer. Er 5+2. Skal på ultralyd 9/6. Er utrolig spent på om alt er som det skal.

Så og si ingen symptomer her heller. Hadde masse med førstemann, så syns det er litt merkelig og ekkelt, ja..

For meg kom ikke symptomene for fullt før i uke 7, og det er først nå i uke 8 jeg sliter skikkelig med kvalmen.

Håper formen din holder seg god da, det er jo ikke noe som er så deilig som det:)

Når jeg var i uke 5-6 var ømme pupper mitt eneste symptom også, kvalmen kom i slutten av uke 6.

Kun mensmurringa og trøtthet her, har ikkje vært dårlig å nåken av svangerskapene mine. 7+2 i dag, va utslått avbekkenløysing på denna tio i forrige svangerskap ;)
Såg ei lito spira med bankande hjerta på tirsdag, så antar at da fortsat står bra til inni der :)

Har så og si ingen symptomer, og er 7+3 idag. Skal på ultralyd i morgen :)
Oppblåst og ømme pupper har vært mine symptomer :)

Er er 6+6 i dag. Så og si ingen symptomer, og hadde det ikke sist heller. Lettere trøtt, må på do oftere og lett svinging i matlysten + merker en forandring i brystene, men det er det. Godt å høre at det er flere av oss :)

med guttene mine hang jeg over toalettet og spydde fra uke 6. var kvalm av alt som var.
nå er jeg trøtt som en dupp, å kvalm men ikke så ekstremt enda heldigvis. holder det seg sånn er jeg fornøyd :)

Er ikke kvalm, men trøttere enn trøttest, ømme bryst og oppblåst som fy, Hehe. Er litt bekymret for at jeg ikke er kvalm, men håper at de andre symptomene er "gode nok" :).

Forrige gong hadde eg nada nix ingen symptomer, denna gonger har eg tydligvis fått igjen for det gange 100!!!

Jeg har nesten ingen symptomer! Hadde en del murringer fra uke 4-6, men har så roet seg veldig så satser på at dette er normalt (førstegangsgravid). Akutt sulten om morgenen og følelse av å være uggen om jeg ikke spiser, men ikke kvalm i det hele tatt. Puppene er ganske normale og ingen endring i humør. Eneste jeg har er trøtthet (sover 1-2 timer ekstra), oppblåst og tidvis strekk i livmoren.

Back
Topp