Noen andre som er umettelig?

Lena94

Betatt av forumet
Jeg kan ikke bli mett og blir jeg det så varer det max 20-30 minutter. Vet ikke hva jeg skal gjøre snart. Spiser og spiser. Vært 4 timer på jobb og spist 3 måltider allerede :sorry:

Jepp! Jeg er sulten HELE tiden. På jobb spiser jeg lunsj og litt frukt. Er jeg sulten ut over det, så får jeg bare være sulten, jeg drikker litt vann for å prøve å holde sulten litt nede. Og jeg har plass til så masse når jeg først spiser. Jeg spiser mer enn samboeren min til alle måltider nå :wideyed:

Jeg kan ikke bli mett og blir jeg det så varer det max 20-30 minutter. Vet ikke hva jeg skal gjøre snart. Spiser og spiser. Vært 4 timer på jobb og spist 3 måltider allerede :sorry:

Spiste en stor middag for to timer siden og er så sulten nå at man skulle tro at jeg ikke har spist på flere dager [emoji28]
Har ikke turt å gå på vekta... forrige svangerskap gikk jeg ned masse og 1 uke etter fødsel veide jeg 10 kg mindre enn når jeg ble gravid så det føles litt som et sjokk å plutselig være bunnløs og gå opp i vekt i denne graviditeten [emoji51]

Samme her, enorm matlyst! Men prøver og begrense meg da :-)

Ikke her dessverre. Er redd jeg får i meg for lite jeg. Har ikke lyst på noe :/

Motsatt her. Hadde mase matlyst i begynnelsen, men nå har det vært omvendt i et par måneder

Her har jeg ikke merket noen forskjell fra hva jeg spiste før jeg ble gravid...

Spiser ofte og føler meg gjerne sulten, men blir fort mett der og da. Så blir mange små måltid. Men alt i alt spiser jeg mindre enn det jeg pleier :/

Matlysten har virkelig kommet tilbake de siste ukene, føler meg også sulten hele tiden. Spiser store porsjoner, og sulten ikke lenge etterpå. Prøver å begrense meg litt, men er vanskelig å ikke kjøpe noe på vei hjem fra jobb når sulten river i meg :shy:

Sa det til mannen for noen dager siden. Jeg har gått fra å nesten ikke få i meg noe, til å nå være bunnløs. Har lyst på så mye! :wacky:

Jeg er som cookie-monsteret, bare på mat, eller frukt eller grønt. Egentlig sikkert cookies også, men har heldigvis fortsatt litt selvkontroll [emoji23]

Har det sånn jeg og.. det var verst i starten, nå klarer jeg meg heldigvis med mat ca hver 2 time... men prøver å spise små måltider og vekta har holdt seg stabil, heldigvis. Kiloene raser vel på i slutten av svangerskapet tenker jeg, det gjorde det sist. Noe kolossalt også.

Hva spiser du? Har lavere appetitt i denne graviditeten, men har hatt skikkelig ulvehunger med de andre barna. Og lett mat hjalp ikke. Jeg tenker at hvis kroppen craver kalorier, så gi den det. Trenger ikke spise usunt, men trenger heller ikke å gumle gulrøtter heller om det ikke stagger sulten.

Her går stort sett alt ned på høykant [emoji4]. Samboer har alltid spiser 3 ganger så mye som meg, vi lager fortsatt lik porsjon til middag bare vi deler den i to istedefor [emoji23]. Kanskje han kan gå ned noen av pappakiloene hans som har kommet på mens jeg har vært kvalm [emoji23][emoji23]

Var utrolig kvalm de 3 første månedene, og spiser også hver 2 time nå. Tør ikke annet sulten=kvalm... utfordringen nå er å klare å gi seg med å spise

Back
Topp