noen andre som er sykemldt/"dødsjuk" ???

lulan

Forelsket i forumet
hei jenter, da klarer jeg endelig å være oppe av sengen bittelitt. er fortsat dødsyk, ligger rett ut, sover å kater opp. .

i går kasta jeg opp 4 ganger bare på 2 timer:( så vart sykmeldt 100% ut februar, prøvde meg 2 timer på jobb i går, pga sykmld forie uke. men det fikk jeg ijen for. .

er det noen andre som har det liket som meg??

eneste posetive er at man går ned i vekt, 5 kg ned på 8 dager. .

Høres ikke godt ut, ønsker deg god bedring :::)

Er sykemeldt pga kvalme etter denne uka(sykemeldt pga blødninger denna:P)! Jeg fungerer heller ikke, spiser nesten ikke, henger med hodet og er bare "dødssjuk" som du skriver! Var ikke i nærheten så dårlig i noen av de andre svangerskapene:/
Jeg spyr heldigvis ikke!!;))
Hvis du har gått ned så mye på så kort tid ville jeg tatt kontakt med lege(hvis ikke du er veldig overvektig). For du trenger væske og næring:)

Jeg er sykmeldt ut februar pga litt blødninger. Legen ville ikke ta noen sjanser før UL. Men jeg er i ganske fin form. Så samvittigheten gnager litt, men jeg får tenke på meg selv og spira nå! :)

Masse god bedring til deg! Høres ikke mye moro ut :S

det er noe herk i dag har jeg vert ute av senga i toppen halv time, så får prøve meg en halvtime nå å da, før jeg tar kveld.

jeg har litt kg og ta av, ikje overvektig men det går bra.) eneste posetive jeg ser i det her. .

her å er jeg helt ødelagt.. har lagt siden søndag.. bare sove og kastet opp..  helt forferdelig.. aldri følt meg så syk før :-( i dag har eg klart å gått ut døren å fått meg litt frisk luft. men var rett inn igjen å kaste opp.. nå har mannen kjøpt inn ingefær te og ingefær tab til meg.. ikke at eg har noe tro på det.. men her skal alt prøves... Har ingen energi til sønnen min på 2,5 år. så har kjempe dårlig samvittighet for han å....

Er sykemeldt pga kvalme, men var bare i går jeg kasta opp etter hvert måltid.. har ikke kastet opp i dag men kun fått i meg 2 kiwi og 2 skiver loff... er helt tom og ligger rett ut hele dagen :/

Håper formen din blir bedre snart :)

Back
Topp