Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kun tatt egenmelding og tenkte jeg skulle prøve meg på jobb i morgen! Virker som at postafen på ettermiddagen virker på morgenen etter Ja, jeg har vært sykemeldt hele uka her. Er 6 uker i dag. Mannen ble operert i hjernen i dag, så er alene med fireåringen og etterpå blir han nok sengeliggende, så blir nok alene om alt noen uker. Og jeg med deg, er superkvalm og trøtt og sover helt elendig. Så jeg har nok med meg selv og oss nå.Jeg ble sykemeldt i dag, 6+0. Er så kvalm, trøtt og vond at jeg ikke fungerer optimaltSpiser nesten ingenting, kjenner det rumler litt i magen men jeg har verken ork eller lyst til å lage meg mat…

God bedring til både deg og mannenJa, jeg har vært sykemeldt hele uka her. Er 6 uker i dag. Mannen ble operert i hjernen i dag, så er alene med fireåringen og etterpå blir han nok sengeliggende, så blir nok alene om alt noen uker. Og jeg med deg, er superkvalm og trøtt og sover helt elendig. Så jeg har nok med meg selv og oss nå.
Jobber i bhg.

Har vært sykmeldt siden juli fordi vi mistet gutten jeg var gravid med da. Er nå 50 % sykmeldt, men kommer jo til å bruke opp "året" mitt før jeg evt går i permisjon så jeg må nok bruke litt ferie og kanskje "bite tenna sammen" noen uker i 100 %. Det ordner seg vel.
Hva bruker dere andre dagene til? Jeg syns dagene går sååå sakte og er begrenset hvor lenge det er gøy å se på tv 
Regner med å bli sykemeldt ganske snart. I allefall gradert, pga bekkenet. Bruker tiden på å sy og strikke til gutta, og etterhvert babyenJeg ble sykemeldt i to uker fra i går og skal til fastlegen samme dagen sykemeldingen går ut. Må enten sykemeldes videre eller fortelle det på jobb for å få tilrettelegging daHva bruker dere andre dagene til? Jeg syns dagene går sååå sakte og er begrenset hvor lenge det er gøy å se på tv
![]()
Er i samme situasjon som deg. Tenker å fortsette å sykemelde meg. Formen er forsåvidt den samme også.Sykemeldt hele denne uka + mandag. Kvalm og trøtt som fy. Er 5+4 idag. Tenkte hvis det blir bedre så drar jeg på jobb på mandag, men, fikk akkurat vite om en del smitte på jobb… så vet ikke hva jeg skal gjøre.

Ringte legen i dag om forlengelse av sykemeldingen. Er så trøtt om dagen at jeg fungerer ikke, vært våken nå i to timer og øyene holder på å lukker seg.. ufrivilligEr i samme situasjon som deg. Tenker å fortsette å sykemelde meg. Formen er forsåvidt den samme også.