Noen andre som er sykemeldte?

Iste95

Forelsket i forumet
Jeg ble sykemeldt i dag, 6+0. Er så kvalm, trøtt og vond at jeg ikke fungerer optimalt :( Spiser nesten ingenting, kjenner det rumler litt i magen men jeg har verken ork eller lyst til å lage meg mat…

Kjenne veldig på det samma og hadde eg hatt jobb hadde eg nok sjukemeldt meg men eg studere så kan ikkje :/

Er hjemme på 3. dagen i dag... :meh: kun tatt egenmelding og tenkte jeg skulle prøve meg på jobb i morgen! Virker som at postafen på ettermiddagen virker på morgenen etter :)

Var hjemme 3 dager forrige uke fordi jeg var så sliten men har vært på jobb denne uka. Nå som kvalmen har blitt værre og varer hele dagen er det ganske tungt kjenner jeg. Jobber i barnehage og

Jeg ble sykemeldt i dag, 6+0. Er så kvalm, trøtt og vond at jeg ikke fungerer optimalt :( Spiser nesten ingenting, kjenner det rumler litt i magen men jeg har verken ork eller lyst til å lage meg mat…
Ja, jeg har vært sykemeldt hele uka her. Er 6 uker i dag. Mannen ble operert i hjernen i dag, så er alene med fireåringen og etterpå blir han nok sengeliggende, så blir nok alene om alt noen uker. Og jeg med deg, er superkvalm og trøtt og sover helt elendig. Så jeg har nok med meg selv og oss nå. :Heartred

Jobber i bhg.

Har vært sykmeldt siden juli fordi vi mistet gutten jeg var gravid med da. Er nå 50 % sykmeldt, men kommer jo til å bruke opp "året" mitt før jeg evt går i permisjon så jeg må nok bruke litt ferie og kanskje "bite tenna sammen" noen uker i 100 %. Det ordner seg vel.

Ja, jeg har vært sykemeldt hele uka her. Er 6 uker i dag. Mannen ble operert i hjernen i dag, så er alene med fireåringen og etterpå blir han nok sengeliggende, så blir nok alene om alt noen uker. Og jeg med deg, er superkvalm og trøtt og sover helt elendig. Så jeg har nok med meg selv og oss nå. :Heartred

Jobber i bhg.
God bedring til både deg og mannen:Heartred

Sykemeldt hele denne uka + mandag. Kvalm og trøtt som fy. Er 5+4 idag. Tenkte hvis det blir bedre så drar jeg på jobb på mandag, men, fikk akkurat vite om en del smitte på jobb… så vet ikke hva jeg skal gjøre.

Har vært sykmeldt siden juli fordi vi mistet gutten jeg var gravid med da. Er nå 50 % sykmeldt, men kommer jo til å bruke opp "året" mitt før jeg evt går i permisjon så jeg må nok bruke litt ferie og kanskje "bite tenna sammen" noen uker i 100 %. Det ordner seg vel.

uff så trist. helt forferdelig å miste.. kan jeg spør hvor sent du mistet?
Skulle ikke vært nødvendig å bruke ferie, jeg tenker også at septemberbarn er perfekt med 3 uker ferie før jeg går ut i permisjon. slippe å stå megatung på sommeren jobb

Jeg ble sykemeldt i to uker fra i går og skal til fastlegen samme dagen sykemeldingen går ut. Må enten sykemeldes videre eller fortelle det på jobb for å få tilrettelegging da :shy: Hva bruker dere andre dagene til? Jeg syns dagene går sååå sakte og er begrenset hvor lenge det er gøy å se på tv :angelic:

Jeg ble sykemeldt i to uker fra i går og skal til fastlegen samme dagen sykemeldingen går ut. Må enten sykemeldes videre eller fortelle det på jobb for å få tilrettelegging da :shy: Hva bruker dere andre dagene til? Jeg syns dagene går sååå sakte og er begrenset hvor lenge det er gøy å se på tv :angelic:
Regner med å bli sykemeldt ganske snart. I allefall gradert, pga bekkenet. Bruker tiden på å sy og strikke til gutta, og etterhvert babyen :)

Sykemeldt hele denne uka + mandag. Kvalm og trøtt som fy. Er 5+4 idag. Tenkte hvis det blir bedre så drar jeg på jobb på mandag, men, fikk akkurat vite om en del smitte på jobb… så vet ikke hva jeg skal gjøre.
Er i samme situasjon som deg. Tenker å fortsette å sykemelde meg. Formen er forsåvidt den samme også.

Første dag hjemme med kvalme i dag. Tipper det blir sykemelding fremover:depressed:

Er i samme situasjon som deg. Tenker å fortsette å sykemelde meg. Formen er forsåvidt den samme også.
Ringte legen i dag om forlengelse av sykemeldingen. Er så trøtt om dagen at jeg fungerer ikke, vært våken nå i to timer og øyene holder på å lukker seg.. ufrivillig :hilarious:
Og ja, smitte er skummelt, kjenner jeg blir minst en uke til hjemme…

Hjemme fra jobb i dag da kvalmen er ganske intens både dag og natt. Meen, litt dårlig samvittighet for å være hjemme når jeg hører at det er lite folk på jobb pga sykdom og karantene.

Jeg studerer og er tilkallings vikar, men har ligget på sofan en hel uke med kvalme og trøtthet. Men hadde jeg hatt fast jobb hadde jeg nok vært sykmeldt.

Serveringsstedet jeg jobber på åpnet igjen på fredag, og det er mulig jeg må sykmelde meg jeg og :/..

Jeg er ikke fryktelig kvalm da, men jeg blir så dårlig av all slaks mat, så fort jeg spiser noe, så blir jeg uggen, og føler meg syk. Så jeg får i meg veldig lite, som fører til dårlig energi og svimmelhet :/. Utrolig kjipt, da jeg er ganske ny i denne jobben, men kjenner heldigvis sjefen godt.. men, skal prøve å holde ut så lenge jeg klarer

masse god bedring til deg. Har du prøvd å ha bananer/ kjeks ved siden av sengen, spise det , så ligge i sengen i 15 min før du står opp? <3 spør evnt lege om kvalmestillende også!

Sykemeldt siden 3. juledag pga heftig forkjølelse med feber, ørebetennelse, ørebetennelse, tap av stemme, halsvondt, kraftig hoste osv. Hadde aldri trodd at en forkjølelse skulle sitte så lenge og seigt...! sov 1-2 timer pr natt i to uker med null søvn på dagen:eek:
Siste dag med sykemelding i dag, skal diskutere gradert sykemelding med legen senere I dag. Merker bekkenet begynner å krangle (3. Trimester)...

God bedring til alle med kvalme, det går over:) men fy det var dritt da det stod på:yuck:

Back
Topp