Noen andre som er sultne hele tiden?

Bøllefrø<3

Glad i forumet
Septembergull'17
Septemberbarna 2019
Jeg er sulten hele tiden. Til og med rett etter at jeg har spist! :) Noen andre som har det på samme måte?
Og hva spiser dere da i så fall? Jeg spiser appelsiner, yoghurt og kjeks i mellom måltidene. Noen andre gode forslag?

Heeeele tida! Rett etter måltider også. Og sult=kvalme. Knasker på gulrøtter, knekkebrød og spiser appelsiner, epler, osv... føler jeg er konstant full i magen, men sulten

På jobb har jeg eg glass med havrefras stående, så jeg kan knaske et par havreputer når jeg blir akutt småsulten :P Druer, kiwi, småtomater spiser jeg også

Aaaaaltid sulten .. uansett når på dagen og uansett kva eg har ete .. på morgningen skjærer eg opp brokkoli , blomkål , gulrøtter og spiser litt ut over dagen :) spiser og nøtter og frukt . Knekkebrød om eg kjenner at frukt/grønnsaker ikkje holder mellom måltidene .. men har i tillegg til ekstra sult blitt ekstra tørst ...

Gurimalla så flinke dere er!! Jeg er også sulten konstant, men småspiser sjokolade, kanelsnurrer, potetgull gjennom hele dagen :oops: Fyttegrisen jeg kommer til å se ut til slutt :confused:

Jeg er konstant sulten!! Spiser frukt, tørre kjeks og yoghurt som nellommåltider

Ikke sulten hele tiden, men mye oftere og mer enn før. Småspiser fancy knekkebrød (sånne som nesten bare er forskjellige frø), kavring, druer kjeks og litt forskjellig (poser med salte tortillachips og salsa regnes som snacks også).
Kjenner meg uvel av å spise, så er ikke så voldsomt fristende å spise for store kvanta heller.

Holder jo på å dø av sult! Sulten hele tiden.. og det er sånn skikkelig sult som kommer også

Sulten hele tiden, som betyr kvalm hele tiden:( har liksom fått helt hekta på kneippbrød med nugatti jeg da, så det stapper jeg i meg hver gang sulten melder sin ankomst mellom måltider :shy: ikke akkurat det lureste å proppe Seg full av. Blir fort en 4-5 ekstra Skiver om dagen :P

Gurimalla så flinke dere er!! Jeg er også sulten konstant, men småspiser sjokolade, kanelsnurrer, potetgull gjennom hele dagen :oops: Fyttegrisen jeg kommer til å se ut til slutt :confused:
Ååå, da e jo så digg .. men eg vært så dårlig om eg spiser usunt , spesielt sjokkis :hungover:

Dere er flinke. når jeg er sulten spiser sjokolade, det er ikke bra.... aldri likte jeg sjokolade før, bare mørke sjokolade men nå ... alt som er søt er godt... enda mer hvis er sjokolade på. jeg må begynne å spise sunt!!

Her også- sulten hele tiden. Og kjenner kvalmen komme snikende hvis jeg ikke spiser litt:hungry: allergisk mot alt som heter frukt og grønnsaker, og nøtter så går i boller, kavring og rundstykker:p

Back
Topp