Noen andre som er livredd for å kaste opp ?

Lillpill

Flørter med forumet
Har vært uggen en liten stund nå, men aldri kasta opp.. før inatt. Jeg hater det, så nå er jeg livredd for når neste runde

Noen tips å triks dere har for å komme dere igjennom ?

Har prøvd alle triks mot kvalme, uten hell :(

Jeg har Ritz kjeks på nattbordet :) Det er det eneste som funker for meg :meh: må spise det hver gang jeg er våken eller må på do. Ellers på dagen er bare trikset å ikke ha tom mage, spiser mye zero saftis;)

Eg er nesten litt motsatt. Ikkje at eg liker å kaste opp, men går rundt og er så himla kvalm hele dagen. Nesten som eg ønske å lette litt på trykket :meh:

Er også småkvalm. Synes det er ordentlig ekkelt. Liker ikke å være kvalm :( redd for å kaste opp, selv om det i seg selv kan virke "godt" å få opp ting og tang x) men aller helst vil jeg ikke være kvalm..

Er også småkvalm. Synes det er ordentlig ekkelt. Liker ikke å være kvalm :( redd for å kaste opp, selv om det i seg selv kan virke "godt" å få opp ting og tang x) men aller helst vil jeg ikke være kvalm..

Jaa, jeg syns det er grusomt! Både å være kvalm, og kaste opp.. vet jo at hvis alt går bra, så er litt oppkast en pris jeg gjerne betaler ❤ Men akkurat på det værste så havner jeg på en mørk plass, for hele kroppen kjennes dritt ut.

Har vært liggende ei stund nå, å føler meg så utrolig dårlig. Jeg orker absolutt ingenting :depressed: Blir bare så nedstemt av å være så elendig form. Skjelven, kvalm, varm, kald og alt verker i kroppen.

Skulle også ønske eg bare kunne kastet opp - da hadde eg i hvertfall fått noen minutt med pause fra kvalmen :wideyed::wideyed::wideyed:

Skjønner den, var godt med ett par timer med søvn etter en runde med oppkast. Men nå er jeg redd for at det skal komme tilbake, så det ødlegger så store deler av dagene :sorry:

Eg er nesten litt motsatt. Ikkje at eg liker å kaste opp, men går rundt og er så himla kvalm hele dagen. Nesten som eg ønske å lette litt på trykket :meh:

Jaa, den kvalmen er forferdelig. Så det var litt godt å få letta på trykket, men er så redd for at det skal komme mer oppkast.. får nesten litt panikk, for det er ingenting jeg kan gjøre for å stoppe at det kommer :oops:

Jeg har Ritz kjeks på nattbordet :) Det er det eneste som funker for meg :meh: må spise det hver gang jeg er våken eller må på do. Ellers på dagen er bare trikset å ikke ha tom mage, spiser mye zero saftis;)

Skal prøve ritzkjeks! ❤ Prøvde meg med salt potetgull, men det funka veldig dårlig ! :meh:

Jeg er livredd for å kaste opp, er derfor veldig opptatt av å roe ned kvalmen med alt jeg kan. :depressed: For meg fungerer rugsprø, men jeg er ikke så kvalm som mange andre er.

Tørre knekkebrød fra morraen av. Er nødt å ta knekken på den verste kvalmen før den forplanter seg. Nå spyr ikke jeg, sitter bare hele tiden alt for langt oppe i halsen. Men, jeg prøver å fortelle meg selv at det er faktisk kun pga graviditet og ikke fordi jeg er dårlig. Så presser liksom gjennom gjøremål for dagen likevel. Og noen ganger skjer det så mye at jeg dermed ikke rekker å tenke på det hele tiden. :cool::p

Hater å kaste opp. Men skulle ønske jeg klarte å kaste opp pga kvalmen. Har prøvd men får ikke til.
Samtidig så tenker hode mitt at hvis jeg først kaste opp så er det påann igjen med mnd med oppkast hver dag.

Back
Topp