Noen andre som er forkjølet?

Linnsi86

Glad i forumet
Hei dere. Noen andre som er forkjølet og hoster mye? Jeg hoster hele dagen og natt..holder på å klikke.
Jeg spiser en del hals drops for å dempe kløen i halsen. Leste at hosting i seg selv ikke er skadelig for nurket,men både at nurket kunne bli sliten av det osv.. Om det ikke gir deg til i morgen skal jeg gå til legen. Alle disse dropsene er nok ikke godt for verken meg eller nurket.. Har dere råd? Tips? Hva gjør dere ved sykdom?

Har blitt forkjøla. Kjempe vondt i høyre side i halsen. Tett i nesa å hodepine. Ligger rett ut. Føler halsdrops ikke virker. I stad tok eg ei skål med is bare for og kjøle ned halsen..

Jeg er på 3 uken med tett nese og hoste på kveldstid. Å ikke kan jeg ta noe heller, så holder på å bli gal :o tipper at det er pga jeg er gravid at det sitter så godt i..

Jeg gikk forkjøla med neseforkjølelse og hoste i nesten to uker. Spurte etter noen hostetabletter på apoteket, som kan brukes når man er gravid og apotekdama fant noen til meg. Leste ikke på pakken, for regnet jo med de fant noe ordentlig til meg. Etter å ha fortært et halvt brett leste jeg bakpå og der stod det at man ikke burde spise de når man var gravid. Ble temmelig forbanna. Har hatt lyst til å dra dit og si hva de solgte til meg. Kjøpte jo dette sammen med gravidvitaminer og urinprøveglass... Og sa jeg var gravid liksom :-o Har slitt med hosten nå i over tre uker, men er sykemeldt nå. Er så trøtt og kvalm, og når man i tillegg har vondt i luftveiene så er det best med en timeout for min del.

Jeg også er rimelig lei forkjølelse nå. Hoster til jeg nesten spyr både dag og natt og nesa er så sår og rød etter all snytingen. Kjøpte fribol på apoteket, men føler ikke det hjelper så mye. Skulle mye heller tatt en klunk med skikkelig hostesaft, men må jo bare la det stå til. God bedring, damer. Vi får håpe det gir seg snart :)

God bedring alle sammen..❤️
Om noe finner løsning på hoste og kløe i halsen så del tips❤️

Jeg gikk forkjøla med neseforkjølelse og hoste i nesten to uker. Spurte etter noen hostetabletter på apoteket, som kan brukes når man er gravid og apotekdama fant noen til meg. Leste ikke på pakken, for regnet jo med de fant noe ordentlig til meg. Etter å ha fortært et halvt brett leste jeg bakpå og der stod det at man ikke burde spise de når man var gravid. Ble temmelig forbanna. Har hatt lyst til å dra dit og si hva de solgte til meg. Kjøpte jo dette sammen med gravidvitaminer og urinprøveglass... Og sa jeg var gravid liksom :-o Har slitt med hosten nå i over tre uker, men er sykemeldt nå. Er så trøtt og kvalm, og når man i tillegg har vondt i luftveiene så er det best med en timeout for min del.
Hjelpe meg jeg hadde blitt sint..

Back
Topp