Noen andre som blir så akutt sultne?

Emmisel

Elsker forumet
Junibarna 2019
Om det går særlig mye mer enn 2 timer mellom hver gang jeg spiser, så blir jeg så grusomt plutselig sulten at det er rett før jeg begynner å grine xp

Andre som har det sånn?

Helt tom i magenfølelse flere ganger om dagen, men vil ikke spise hva som helst heller... Slitsomt faktisk.. :smiley-ashamed005

Om det går særlig mye mer enn 2 timer mellom hver gang jeg spiser, så blir jeg så grusomt plutselig sulten at det er rett før jeg begynner å grine xp

Andre som har det sånn?
Akkurat samme her. Men blir også akutt kvalm om jeg ikke spiser raskt bok eller om jeg spiser for mye...

Har det også sånn. Kommer brått på, og da gjelder det å få i seg noe ganske kjapt.

Akkurat samme her. Men blir også akutt kvalm om jeg ikke spiser raskt bok eller om jeg spiser for mye...

Nesten samme her, begynner å grine om jeg ikke spiser fort nok, og blir kvalm om jeg spiser for mye xp
Var ikke slik sist xp

Andre som har det sånn?

Nett likt her. Og det gjør så vondt å være så sulten! Aldri kjent det så tydelig før

Er SÅ sulten.. men hva som helst er ikke godt nok, kan ikke være søtt, kan ikke være for ditt eller for datt..

Men må spise ellers kommer kvalmen. Vekta kommer til å se nye tall denne runden :mad::nailbiting:

Samme her! Min mage romler nesten aldri til vanlig, nå er det hveeeer dag, og spesielt på kveld!
Jeg spiser som normalt, kanskje litt mindre da matlysten ikke er helt på topp. Har bananer på arbeidsplassen så om det blir krise kan jeg ta meg ett tygg eller to.

Jepp, blir akutt sulten og da er det bare å spise, føler jeg går og småspiser hele dagen, er vel en kombo av at jeg har sluttet med snus og graviditeten, takker gud for at det ikke er godteri jeg har lyst på, spiser faktisk mye grønnsaker :smiley-bounce012

Jeg var akutt sulten i 2 uker, men nå har det plutselig gitt seg. Så vet ikke om det er et bra tegn? o_O Er 8+4 i dag.

Back
Topp