Noen andre som blir lett i dårlig humør?

Lillemor88

Betatt av forumet
Har dårlig samvittighet ovenfor samboeren min. Det tar på humøret å være kvalmen å trøtt konstant! Jeg merker jeg har begynnt å bjeffe litt :p

Skal ta meg i sammen :) Han fortjener ikke det! Var godt å snakke ut om det i dag, han forstod godt hvorfor det gikk ut over humøret. Han er verdens beste! Å han skal slippe å finne seg i slik oppførsel fra min side!

Hvordan er humøret deres?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er et hormontroll om dagen, å kan nok fort bli litt grinete.. Spesielt når jeg er sliten, da er lunta mi kort.. Men prøver å ta meg sammen, ihvertfall sålenge 2 åringen er våken og tilstede...

Godt at du har en forståelsesfull mann da :)..

Har veldig vanskelig for å kontrollere både ned og oppturer! Men prøver virkelig å være på mitt beste når barna er i nærheten. Tålmodigheten er ikke akkurat der den en gang var!

Merker ikke så mye så lenge det ikke bevisst blir provokasjoner. Det jeg merker på humøret er engstelsen. Det er ganske skummelt å skulle bli mor for første gang og har masse rare drømmer om dette! Det er også skummelt hvor mye som skjer i kroppen, så hvis noen med en skrikende baby sier til meg; bare vent til det er din tur, mens de smiler å ser tålmodig på poden som er illrød i fjeset, og blodhissig av tretthet, da kjenner jeg litt til panikken hehe.. lager jeg en slik en akkurat nå ja.. hehe men for det meste gleder jeg meg bare. Jeg blir også mer lettrørt en før og gråter for ganske mye :)

Jeg ble sint uten grenser i helgen da nabon hadde fest til 04:30, med macarena- sangen og all mulig drittmusikk, gjennomsnittsalder va typ 18 og alle skrek og hylte hele tiden. Har glemt hvordan det var å være 18!

Jeg tåler ingenting lenger! Blir sint for alt, og ihvertfall hvis det ikke passer meg og mitt, tar for lang tid eller er teit... Stakkar de rundt meg!

Kjenner meg veldig godt igjen:) her om dagen var mannen så snill at han dro til butikken og kjøpte smågodt til meg.. Var så innmari fysen:) men da han kom hjem fikk han kjeft fordi han hadde kjøpt feil smågodt:/ fikk litt dårlig samvittighet etterpå kan du si:(

mannen spurte om det var vanlig med humørsvingninger i kveld. Jeg repliserte at det er vell ikke ett ukjent fenomen at kvinner med bebis i magen er noe hormonell. (men selv har jeg ikke merket noe til at jeg er det..... ), Så jeg svarte at det er nok litt på begge.. :P

Hormonbombe!! De trenger ikke å si dumme ting om de ikke tåler å bli bjeffet til! ;) hahaha

Ja dette hadde jeg virkelig glemt/fortrengt fra forrige gang.. Blir jo så nærtagende og fornærma at folk på jobb på jo lure. Tar meg selvsagt sammen, men alt blir så fort krise oppi hodet mitt. Har lyst til å skrike til mine mannlige kolleger at jeg er GRAVID;) sånn at de skal forstå. Tipper de ikke hadde forstått uansett... Men føler med dere andre hormontroll!

Back
Topp