Noen andre som bekymrer seg mye?

Lippa

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Etter at jeg fikk barn for 6 år siden, så føler jeg at jwg bekymrer meg helt ekstremt, spesielt når barna er syke.

Synes det er så slitsomt. Tenker som regel alltid det verste og bekymrer meg for ting som ikke er noe.

I dag så jeg eldste hadde en liten hoven og rød klump på fotristen. Og nå tror jeg jo det verste, og har nesten ikke tenkt på annet siden.

Det er langt i fra normalt å bekymre seg seg så mye, men klarer liksom ikke å snu det heller

Ja det hørtes slitsomt ut.. Samtidig tror jeg nok det er mange som har det likt som deg:)

Tror det er bra å bekymre seg litt for barna:) de betyr jo alt for oss.

Jeg bekymrer meg mye både det ene og det andre fra før av :p
Har vanskeligheter for å legge ting fra meg og bare...la det være :p Skulle gjerne lært hvordan :p

Bekymrer meg for det meste etter jeg fikk barn. Fått flyskrekk, hater når de kjører bil med andre eller er hos andre uten meg osv. Slitsomt men det er vell sånn det er å være mamma

Jeg bekymrer meg mye og jobber nå mye med å endre tankemønstrene mine. Viktig for meg å skille følelser fra fakta og prøve å korrigere tankemønstrene mine :) dette fordi jeg sliter mye med bekymring og grubling. Lever litt i min egen verden noen gang nesten :P så da prøver jeg å tenke rasjonelt og heller finne tiltak jeg kan gjøre enn å bekymre meg og ikke alltid tenke "katastrofe" :)
Leser en bok om det nå og det er interessant. Studerer ikke psykologi selv men det er en akademisk bok om kognitiv terapi :) veldig hjelpsomt for meg så anbefaler selvhjelpsbøker etc. hvis du trur det kan hjelpe deg :)

Uff, ja. Blitt mye mer bekymret etter jeg fikk barn. Særlig når det har vært så mye terror og fæle ting. De første mnd fikk jeg bilder i hodet om at vi ble påkjørt i overgangsfelt osv... Det har gitt seg nå, men andre ting har tatt over. :/

Back
Topp