Noen andre sm er svimmler her inne?

Lefsen84

Forumet er livet
Jeg merker nå når det nærmere seg kveld at jeg er ganske så svimmel og merkelig i kroppen.. skikkeligt ufyse følelse...:S

jeg blir ofte svimmel når jeg reiser meg. men sånn har det vært før jeg ble gravid og :/

oki..det pleier jeg ikke å ha, det kan bare komma slikt brått på.. skikkeligt ubehageligt :/

Ja, er 5+1 i dag.. Og våknet å var kjempe kvalm og ikke minst svimmel. Hadde det akkurat likt hele forrige svangerskap.. Fikk da beskjed om at jeg hadde lavt jernlager, og B12 nivået var lavt. Startet med b vitamin og jerntilskudd. Hadde blodtrykksfall flere ganger om dagen..da seig jeg bare om. 

Ja, som oftest på morgenen. Var mye svimmel forrige gang også, og da var jernlagrene omtrent tomme, så blir vel satt på jerntilskudd tidlig denne gangen, også.. 

Jeg var en del svimmel forrige uke, var igrunn ganske ekkelt.. men merket at jeg var det spesielt når jeg var sliten, så det hjalp å hvile en del :) Jeg lurte også på om jeg manglet jern, har ikke sjekket det enda..men tenkte sjekke det når jeg skal til legen i juli. Ellers tar jeg kosttilskudd med jern og spiser mye spinat, leverpostei osv... håper du blir bedre, og at det går like fort som det kom :)

Når jeg blei svimmel, så visste jeg at jeg var gravid, det var slik jeg fikk det sist gang også :)

Så for meg er det et tegn ;)  Så trur nåkk det blir jern tab. igjen :) hehe..

Visste ikke at det var et graviditetstegn :p Men godt å vite, da er det bare normalt da.. :)

sliter ikke med svimmelhet sånn ellers om dagen/kvelden. Men når jeg er i dusjen omgitt av varmt vann, da går det aldeles rundt for meg, sånn var det sist også men da var jeg så vanvittig dårlig også at da måtte jeg skaffe meg en barstol som tålte vann...men blir det like ille hver gang jeg er i dusjen må jeg vurdere å finne fatt i en slik en igjen.. lånte vekk den jeg hadde til en som sleit med det samme og fikk den aldri igjen for den havnet på søppelhaugen når de hadde ryddesjau :O

Uffja, eg og har vært svimmel...må av og til holda meg litt fast, ekkelt.
Var ikkej sånn med fyste...men då fant eg ikke ud eg va gravid før eg gjekk på legevaktå og påstod eg va matforgifta, hehe

Back
Topp