Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går på Fragmin som er noe lignende såvidt jeg har forstått. Har ingen problemer med å stikke meg selv nå etter flere prøverørsforsøk, men jeg HATER at spissen er så sløv og at injeksjonsvæska sviiirBlir aldri helt vant til det, og jeg er ikke halvveis i tiden jeg skal gå på det en gang. Blæ!
Hørtes ikke godt ut å stikke me ei sløv nål..Det er engangssprøyter med "faste" spisser, så de er rett og slett bare seigere å stikke med enn insulinlignende spisser :/
Du kan vel gå på apoteket å få nye spisserHørtes ikke godt ut å stikke me ei sløv nål..
Glad sommeren er overFøler med deg. Etter å tatt disse i fleire omganger(venter nr.4+ at eg har eit halvt svangerskap med tvillinger bak meg) har eg lært med eit lite "triks" så det blir litt lettare. Viss du ser på spissen så er den skrå, eg passer på å sette den spissaste delen ned mot huden og når eg skal dytte den inn skrurer eg den litt mot ein av sidene. Viss du skjønner.. Noen seier at du må bare dytte den fort inn, eg klarer ikkje det. Noen ganger må eg "sleppe opp" trykke/dyttinga når eg har fått inn fyste delen av spissen, og så går den mykje lettare inn når eg dytter resten inn.... Ikkje så plaga med sviinga frå sjølve væska når eg setter det sjav, men når eg var innlagt sist svangerskap så hente det at di på sjukehuset satt sprøyta. Og da svei det, men dei kjørte sprøyta inn og sprøyta alt fort inn. Eg sprøyter det sakte inn, fekk beskjed av legen min når eg skulle ta dei fyste gangen at man skulle sprøyte sakte inn for å sleppe værste sviinga og den spreng følelsen...Jeg går på Fragmin som er noe lignende såvidt jeg har forstått. Har ingen problemer med å stikke meg selv nå etter flere prøverørsforsøk, men jeg HATER at spissen er så sløv og at injeksjonsvæska sviiirBlir aldri helt vant til det, og jeg er ikke halvveis i tiden jeg skal gå på det en gang. Blæ!
Oi, jeg glemte visst helt å svare på denne jeg. Men tusen takk for gode rådFøler med deg. Etter å tatt disse i fleire omganger(venter nr.4+ at eg har eit halvt svangerskap med tvillinger bak meg) har eg lært med eit lite "triks" så det blir litt lettare. Viss du ser på spissen så er den skrå, eg passer på å sette den spissaste delen ned mot huden og når eg skal dytte den inn skrurer eg den litt mot ein av sidene. Viss du skjønner.. Noen seier at du må bare dytte den fort inn, eg klarer ikkje det. Noen ganger må eg "sleppe opp" trykke/dyttinga når eg har fått inn fyste delen av spissen, og så går den mykje lettare inn når eg dytter resten inn.... Ikkje så plaga med sviinga frå sjølve væska når eg setter det sjav, men når eg var innlagt sist svangerskap så hente det at di på sjukehuset satt sprøyta. Og da svei det, men dei kjørte sprøyta inn og sprøyta alt fort inn. Eg sprøyter det sakte inn, fekk beskjed av legen min når eg skulle ta dei fyste gangen at man skulle sprøyte sakte inn for å sleppe værste sviinga og den spreng følelsen...veit ikkje om du fekk noe ut av dette eg men..
![]()
Hehe, fort gjortOi, jeg glemte visst helt å svare på denne jeg. Men tusen takk for gode rådHar begynt å injisere litt saktere, og det funker faktisk! Jeg kjenner det jo fortsatt, men det sprenger ikke så mye. Godt med gode råd
![]()
bare hyggelig