Noen andre på Cyclogest her?

Hermine84

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Flere her som går på cyclogest ?
Skulle starte på en om dagen fra pos test og frem til første ultralyd, men sliter altså så mye med luft i magen! Forstått det er en vanlig, bivirkning men holy jeg kommer til å slite sånn på jobb…
Andre som kjenne samme?
 
Ja, jeg går på Cyclogest 2 om dagen, men har ikke kjent på luft i magen som bivirkning. Blir derimot så trøtt at jeg holder på å sovne på jobb rundt lunchtid
 
Flere her som går på cyclogest ?
Skulle starte på en om dagen fra pos test og frem til første ultralyd, men sliter altså så mye med luft i magen! Forstått det er en vanlig, bivirkning men holy jeg kommer til å slite sånn på jobb…
Andre som kjenne samme?
Uff så leit å høre!
Jeg har gått på cyklogest i 3 uker nå, tar min siste i morgen tidlig :hello2
Jeg har fått veldig treg mage av det, og noe luft. Så det blir magisk å slutte mtp bivirkninger, men det er jo også en støttebehandling. Håper derfor kroppen klarer å ta over produksjonen selv nå!
 
Ja, jeg går på Cyclogest 2 om dagen, men har ikke kjent på luft i magen som bivirkning. Blir derimot så trøtt at jeg holder på å sovne på jobb rundt lunchtid
Sånn har jeg vært alle tre tidligere svangerskap uten cyclogest :p men var værst med gutten, hehe.
 
Uff så leit å høre!
Jeg har gått på cyklogest i 3 uker nå, tar min siste i morgen tidlig :hello2
Jeg har fått veldig treg mage av det, og noe luft. Så det blir magisk å slutte mtp bivirkninger, men det er jo også en støttebehandling. Håper derfor kroppen klarer å ta over produksjonen selv nå!
Ja det hadde vært fint. Jeg blir hard i magen som gravid uansett så tipper jeg ikke slipper det men :/

Jeg kjenner jeg synes det er skummelt å slutte jeg… skal du ha nedtrapping?
 
Går også på cyclogest. Tatt det ca. i 3 uker og i de 2 første ukene var jeg utrolig plaget med luft! Men det har gitt seg nå, *krysser fingre*. Var veldig plagsomt
 
Back
Topp