Noen andre med ...

Jeg!! 5 uker i dag. Leter å leter etter symptomer. Men ingenting. Bittelitt ømme brystvorter om jeg kliper i de. Ikke en gang mensmurringer har jeg. Hvis det er ett symptom.. Hadde det forrige svangerskap men...

Godt det ikke bare er meg da 
Med første (jente) var jeg tissatrengt og spysjuk 4+1. Med nr to (gutt) hadde jeg bekkenløsning FØR positiv test. Fikk også tidlig megapupper og kvalme.

Men nå... absolutt ingenting 

Ingen ting her heller :) får kansje litt letter hode pine :/ men slitt med migrene heile livet så det er jeg vant med :)) men ellers i tipp topp :) jeg fødte for litt over 11 mnd siden å i det svangerskapet hva jeg dårlig heile vennen, men igjen, det jeg hadde for 7 år siden hva jeg sån som no :)) så kansje jeg får ei litta prinsesse dah :) siden med gutten hva jeg dårlig heile tiden :/

Gull nr 3 <3 skrev:
Ingen ting her heller :) får kansje litt letter hode pine :/ men slitt med migrene heile livet så det er jeg vant med :)) men ellers i tipp topp :) jeg fødte for litt over 11 mnd siden å i det svangerskapet hva jeg dårlig heile vennen, men igjen, det jeg hadde for 7 år siden hva jeg sån som no :)) så kansje jeg får ei litta prinsesse dah :) siden med gutten hva jeg dårlig heile tiden :/

Da blir det spennende å se hva du har i magen etterhvert 

Back
Topp