Noen andre med Urinveisinfeksjon?

Mphljb

Flørter med forumet
Våknet forrige natt med smerter i siden på magen (venstre) og masse smerter i ryggen på venstre side ved nyrene (tror jeg)

Viste seg på sykehuset at jeg har fårr urinveisinfeksjon.. Visste IKKE at det kunne gjøre så fordømt vondt !!

noen andre her som har hatt eller har eller?

[&:]

hadde det med første mann,merket ikke at jeg hadde det en gang,det er ikke nyrebekken betendelse du har fått da?????

Har hatt urinveisinfeksjon minst 1 gang pr mnd. i 4 år. Fikk det første gang når e begynnte på vgs. Har prøvd alt, er immun mot den penicillinen leger gir, så det hjelper ikke lenger. Eneste som hjelper er og holde seg varm på beina, og drikke mye vann. Urinveisinfeksjonen har avtatt litt etter e blei gravid heldigvis, det er fryktelig vondt!

Bare et lite tips hvis du sliter med urinveisinfeksjon, drikk tranebærjuice det hjelper. [:)][:)][:)]

hmm, hørtes ut som nyrebekkenbetennelse det der. det hadde jeg nemlig i første svangerskap. å det er så J..... vondt. smertene i magen og ryggen gjorde det slik at jeg sov 6-7 timer på 4 døgn jeg var helt skutt, dessutten hadde jeg over 40 i feber noe som også følger med... uff det unner jeg ingen.. håper du blir bedre da!![:D]

Hei du.
Skikkelig uheldig du da?? Jeg hadde UI og merket det ikke før legen sa noe. Håper du blir bedere.
Klem

pes på med vitamin c ; jeg hadde antydning til urinveisinfeksjon, men så fort jeg begynte med 750mg c-vit. hver morgen, har jeg holdt dette under kontroll!

gullriste er ideelt dersom du er glad i å kose deg med en kopp te! gullris=nyremedisin!!!

Du må få behandling med èn gang. Man kan miste babyen hvis man får UVI når man er gravid!

Back
Topp