Noen andre med lavt blodtrykk?

Svaneprinsessen

Snart sommermamma
sliter en del med hjerteklapp og svimmelhet for tiden,sikker mye pga blodtrykket. Ble målt til 80/60 på kontrollen nå i uke 12. Har vanligvis 120/80.

Noen som sliter med det samme? Er ganske ubehagelig synes jeg..

Jeg sliter med det samme! Er helt forferdelig når jeg er på jobb, plutselig så må jeg sette meg ned på gulvet så jeg ikke svimer av!

sliter en del med hjerteklapp og svimmelhet for tiden,sikker mye pga blodtrykket. Ble målt til 80/60 på kontrollen nå i uke 12. Har vanligvis 120/80.

Noen som sliter med det samme? Er ganske ubehagelig synes jeg..
75/50, mye hjerteklapp fram til uke 13 ca. Roet seg nå. Mindre svimmel.. Men det hender at jg blir småsvimmel nå. Lite da. Er 15 nå

Jeg ligger lavt normalt også. Ligger på 90/60 til vanlig. Har hatt endel blodtrykksfall siste ukene. Er 13+1 nå. Utrolig slitsomt, men ikke noe å gjøre noe med. Må beregne en time ekstra før jobb på morgenen for å ha tid til å ligge på kjøkkengulvet mens jeg lager meg frokost, eller på badegulvet etter jeg har dusjet. Håper det blir bedre snart! :p

Har hatt det alle mine svangerskap. Ligger på rundt 100/50 gjerne litt lavere...

Jeg hadde fint men lavt blodtrykk. 100/60. Vi har blodtrykks apparat på jobb og synest at dette var superbetyryggene sånn at jeg kan skjekke det litt sånn avogtil.
Men når jeg kom på jobb i går har de sånlart gitt det bort til hjemmesykepleien:banghead: tror sansynligjeten for at det skal komme tilbake er liten. Kjedelig.
Men hvordan gjør dere for å kontrollere blodtrykket innimellom? Må dere innom legen ? Jeg er i uke 11+5 og skal egentli ikke tilbKe før i uke 24

Jeg tror ikke de følger opp lavt blodtrykk KK88. Får i hvert fall ingen ekstrakontroller. Lurt å drikke mye vann har jeg hørt, og ikke dusje i for varmt vann, for varme får visst blodtrykket til å bli enda lavere

Merker du mye til det?

Back
Topp