Usikker på om ligamentsmertene øker med endoplager eller om det bare er slik det kjennes å være gravid livredd for at det skal være en MA, men ikke mange dagene igjen til TUL nå og jeg kan slappe litt mer av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra september!Har endometriose og forrige svangerskap hadde jeg en MA. Merket ingenting. Hadde ikke voksesmerter eller noe. Første vellykkede graviditet hadde jeg mye smerter, og har det nå igjen, så tar det som et godt tegn
Gratulerer med vellykket ultralyd Jeg har endo og hadde masse smerter i første trimester når jeg var gravid med datteren min og har masse smerter også denne runden Smertene mine avtok utover svangerskapet og etter fødsel var jeg smertefri helt til mensen kom tilbake etter 10 måneder Begynte raskt på prevensjon og endoplagene avtok veldig mye, var betraktelig mye bedre etter svangerskapet så håper det samme gjelder for degAlt så bra ut på TUL Litt kortere på vei enn først antatt, men alt bra heldigvis. Da skal jeg heller holde ut de verste smertene uten å være bekymret
Opplevde dere at endoplagene avtok litt etter et svangerskap? Dette er første barn for oss og vi lever litt i håpet om at det også skal hjelpe litt på
Har ikke fått med meg svaret ditt her håper de avtar litt for meg også, nå våkner jeg hver natt av det. Vi har ikke så lett for å bli gravid, så ser for meg at oppstart av prevensjon igjen blir utsatt til vi forhåpentligvis venter et søsken til lille frøetGratulerer med vellykket ultralyd Jeg har endo og hadde masse smerter i første trimester når jeg var gravid med datteren min og har masse smerter også denne runden Smertene mine avtok utover svangerskapet og etter fødsel var jeg smertefri helt til mensen kom tilbake etter 10 måneder Begynte raskt på prevensjon og endoplagene avtok veldig mye, var betraktelig mye bedre etter svangerskapet så håper det samme gjelder for deg
Ble litt bedre etter første vellykkede svangerskap. Etter MA i fjor så har jeg nesten ikke hatt plager og menstruasjon gikk fra 8-9 dager til 5-6. pluss at jeg blødde nesten bare halvparten av hva jeg har gjort tidligereAlt så bra ut på TUL Litt kortere på vei enn først antatt, men alt bra heldigvis. Da skal jeg heller holde ut de verste smertene uten å være bekymret
Opplevde dere at endoplagene avtok litt etter et svangerskap? Dette er første barn for oss og vi lever litt i håpet om at det også skal hjelpe litt på
Takk for at du delerBle litt bedre etter første vellykkede svangerskap. Etter MA i fjor så har jeg nesten ikke hatt plager og menstruasjon gikk fra 8-9 dager til 5-6. pluss at jeg blødde nesten bare halvparten av hva jeg har gjort tidligere