Noen andre? *litt ekkelt* FLAUT!!!! :-/

LindaJeanette

Blir kjent med forumet
Huff idag fikk jeg nesten typen til å kjøre av veien etter at jeg slapp en kjempe promp :/  Han begynte å brekke seg å holdt på å spy stakkar.... jeg er så flau å syns SÅ synd på ham, men jeg kan jo ikke for det :/

Noen andre som sliter med fæle "gravid fiser"?

Føler meg litt bedre hvis jeg ikke er den eneste tror jeg :-P

emoticon Hahahaha, hjelp så flaut!

Stakkars ... dere begge!

Men her har jeg ikke det problemet heldigvis, men kanskje noen andre?

Haha stakkars :p. Har selv hatt en sånn hendelse.. skulle slippe en mens sambo var på butikken og han kom jo selvfølgelig hjem.rett etter det og det lukta så jævlig at han gikk opp til faren sin, har aldri vært så flau før!:p

ikke denne gang, MEN sist derimot. å huttetu da var d ille altså :P

hahahahahahaha.... jeg lo faktisk høyt nå... 

men du er ikke den eneste altså... her bedrives det gassing på høyt nivå - men sånn er det å være gravid.. kanke knipe igjen heller liksom 

Uff ja... spesielt siden jeg er så grimt treg i magen nå. 
Gubben kaller det Toxic Waste  emoticon  Jeg pleier å skylde på bikkja jeg da, men det er flaut hvis man er ute eller på besøk og må gå bort/ut hele tiden for ikke å utstinke alle ^^

ha ha ha ler så eg grine!

Dollface skrev:
hahahahahahaha.... jeg lo faktisk høyt nå... 

men du er ikke den eneste altså... her bedrives det gassing på høyt nivå - men sånn er det å være gravid.. kanke knipe igjen heller liksom 

Samme her ;) Men eg blir ikkje flau då ;P Såpass må no min kjære tåle ;)

Jeg fiser og promper og fjerter selv om jeg ikke er gravid jeg, samme gjør sambo, hehe:) Høres jo ut som det galehuset, men vi er ganske normale altså:P

Hva er flaut med det? Såpass må sambo tåle :p

Menne... Prøver å unngå å forpeste for mye, for noen av de fisene (og jeg har mange) lukter virkelig fælt. Men men, er bare for en periode :)

Hehe...nå måtte jeg le litt

Hvem fiser ikke?? 

Haha, jeg ler godt nå.
men nei du er ikke alene. Ikke direkte morsomt, men ikke noe vi kan no for heller da.

Back
Topp