Jeg har et spørsmål til dere evt.. Om andre kan svare på det, så er det også veldig ålreit 
Jeg jobber selv på en 1-10 skole, hvor jeg til nå i hovedsak kun har jobbet som faglærer på 8-10trinnet. Fordi jeg nå skal ut i permisjon fra slutten av oktober, så har de valgt å sette inn en vikar for meg fra dag 1, noe som er veldig forståelig og lurt, og noe jeg har vært klar over siden før sommeren. Men......
Nå er sommerferien over, og jeg kommer tilbake og forventer egentlig at de skal ha konkrete arbeidsoppgaver til meg og en timeplan, men det har de da ikke. De har tanker om hvordan de kan bruke meg, men jeg føler selv at jeg blir satt til å måtte finne ut av hva for en ressurs jeg skal være på trinnet og hvordan den best skal utnyttes. Altså, veldig flytende, noe som gjør meg fryktelig frustrert og usikker, for jeg kjenner ikke behovet hos hver enkelt klasse.. Og er det egentlig min oppgave å sitte og finne ut av behov på trinnet og lage en egen timeplan?
Hvordan har deres ledere gjort det? Har dere fått en timeplan og konkrete oppgaver?
Jeg jobber selv på en 1-10 skole, hvor jeg til nå i hovedsak kun har jobbet som faglærer på 8-10trinnet. Fordi jeg nå skal ut i permisjon fra slutten av oktober, så har de valgt å sette inn en vikar for meg fra dag 1, noe som er veldig forståelig og lurt, og noe jeg har vært klar over siden før sommeren. Men......
Nå er sommerferien over, og jeg kommer tilbake og forventer egentlig at de skal ha konkrete arbeidsoppgaver til meg og en timeplan, men det har de da ikke. De har tanker om hvordan de kan bruke meg, men jeg føler selv at jeg blir satt til å måtte finne ut av hva for en ressurs jeg skal være på trinnet og hvordan den best skal utnyttes. Altså, veldig flytende, noe som gjør meg fryktelig frustrert og usikker, for jeg kjenner ikke behovet hos hver enkelt klasse.. Og er det egentlig min oppgave å sitte og finne ut av behov på trinnet og lage en egen timeplan?
Hvordan har deres ledere gjort det? Har dere fått en timeplan og konkrete oppgaver?