Noen andre hormonbomber ute og går?

Yupp slenger meg med på denne lista . Går fra sippetrynet til sinnataggen på rekordfart :P

Ingen som tør å spørre her virker det som.sist begynte masingen tre måneder før termin.da klikket det nesten for meg..;) min samboer er offer for all frustrasjon og tårer men han tør nok ikke nevne noe før alt er tilbake i normalen;)

i går f.eks stakk han ut på fisking med naboen.vi skulle ha kosemat på kvelden for en gang skyld og så banket naboen på døren og ville ha han med ut.hadde gledet meg skikkelig.middagen var ikke langt unna.måtte bare koke potetene et par min til, steke biff og blande potetsalaten. Ja..jeg stengte meg inne på badet til han var gått og grein og grein..:P han skulle jo seff få gå ut og fiske men jeg trodde han kom til å si til naboen at han bare skulle spise mat først så jeg ble så skuffet.. var alt litt hormonell i går pga alle tankene rundt å gå overtid med en treåring hjemme uten noe avlastning.

Jeg sier bare at jeg er glad ting ikke har følelser.brødet kastet jeg på gulvet, slo kjøleskapet, stabbet potetene og eggene.bannet og stekte.så glad jeg ikke så meg selv..makan;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp