Noen andre her som må kjøpe ny bil?

Vi bytta volvo v 70 til xc 70 før jul, så den holder i massevis når vi blir 4 :)
 
vi må ha ny bil neste år. vi har en audi a6 stasjonsvogn 2000modell og vi er avhengige av å kjøpe en bil i den størrelsen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så bra at dere har funnet en bil som passer dere ;) Den bilen blir nok litt liten til 5 stk :p
Vi har volvo v70 i dag med et bakovervendt og to forovervendte stoler i. Har også hatt baby setet pluss bakovervendt og forovervendt i den, så det er mye som går om man har seter som passer sammen.

Men der er ikke plass til fire i baksetet så vi må ha en sjuseter og ønsker bagasjeplass også så vi får se, har ikke kikket så aktivt ennå.
 
Vi har en ford kuga og en sharan nå, kugan blir nok bytta i en smax når vi er ferdige med husbygging og renovering :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi har en Subaru outback 2012 modell nå, men mye vil ha mer så nå har vi kjøpt oss en Volvo xc90 2007 modell. Sinnsykt fin bil! Plass til alt og litt til :) Subaruen har vi solgt da.
 
Vi må mest trolig bytte bil når nr 3 kommer. Har en Toyota avensis, men synes den er så trang i baksetet. Kan ikke helt skjønne hvordan vi skal få inn 2 balovervendte seter i tillegg til et forovervendt sete (til 7 åringen).. Kan jo ikke ha med venner av 7 åringen i bilen da feks.. Så tror vi må kjøpe en 7 seter. Har sett litt på en touran..

Noen som har erfaringer? :)

Ford skal være veldig god på plass, både i bredde og komfor messig. S-max ville jeg anbefalt, Selv har vi Mondeo men vi venter kunn på nr 2 ;) Der kan en på 196cm sitte bak seg selv altså førersetet helt tilbake og han kan strekke på beina når han sitter bak det setet :) Touran er smal på andre rekke ja :p
 
Vi har en Subaru outback 2012 modell nå, men mye vil ha mer så nå har vi kjøpt oss en Volvo xc90 2007 modell. Sinnsykt fin bil! Plass til alt og litt til :) Subaruen har vi solgt da.
Hvordan er baggasjeplassen med alle setene i bruk? Vi lurer på en xc90 selv og jeg håper å få plass til en vogn i baggasjerommet i tillegg... Ved langtur blir det uansett takboks.
 
vi må ha ny bil neste år. vi har en audi a6 stasjonsvogn 2000modell og vi er avhengige av å kjøpe en bil i den størrelsen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den har vi nå, bare 2012 modell. Da snakker vi en stor bil!! Jeg ønske meg en mindre bil..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan er baggasjeplassen med alle setene i bruk? Vi lurer på en xc90 selv og jeg håper å få plass til en vogn i baggasjerommet i tillegg... Ved langtur blir det uansett takboks.

Hmm, det har jeg ikke testet. Det ser ut som om det er god plass bak selv om setene bakerst er oppe. Men jeg skal spørre mannen min. Han har garantert testet plassen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har passat stasjonsvogn. God plass i baksetet og stort bagasjerom. Bagasjerommet i den er større enn i a6 og volvo v70 feks. Om vi blir å kjøpe ny bil blir det en ny passat. Den har enda litt større bagasjerom. Vi må ha plassen pga emmaljunga edge duo vogna.


Mh
 
Back
Topp