Noen andre her med 3. Eller 4. Grads ruptur?

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Jeg var uheldig og fikk en grad 3C ruptur i det jeg fødte vår vakre sønn.
Jeg har ikke så lyst å kjenne på følelsene rundt dette, men må jo forholde meg til det...

Jeg er foreløpig inkontinent i nr to og syns dette er vanskelig sosialt sett.

Lurer på om det er andre her inne som fikk en tilsvarende ruptur? Skulle gjerne delt tanker, følelser og utfordringer i forhold til dette.

Har du spurt på det åpne forumet? Kan være du får mer respons der da det er mange flere der enn bare her inne på mars :) Håper du får luftet litt tanker og snakker med noen som har tips og erfaringer <3

Jeg fikk ruptur 4, mistet mye blod og måtte hasteoperere delvis uten narkose. Var en kjempetraumatisk opplevelse, og vil gjerne dele erfaringer. Her er jeg forstoppa selv om jeg bruker Dulphalac, så vet ikke hvordan holdeevnen er der, men når det gjelder luft har jeg null kontroll. Kjedelig, men er foreløpig nesten bare hjemme, så det har ikke rukket å plage meg så mye enda.

Jeg fikk ruptur 4, mistet mye blod og måtte hasteoperere delvis uten narkose. Var en kjempetraumatisk opplevelse, og vil gjerne dele erfaringer. Her er jeg forstoppa selv om jeg bruker Dulphalac, så vet ikke hvordan holdeevnen er der, men når det gjelder luft har jeg null kontroll. Kjedelig, men er foreløpig nesten bare hjemme, så det har ikke rukket å plage meg så mye enda.

Jeg sender deg en PM.

Har du spurt på det åpne forumet? Kan være du får mer respons der da det er mange flere der enn bare her inne på mars :) Håper du får luftet litt tanker og snakker med noen som har tips og erfaringer <3

Glemte skrive tusen takk for tips knøtt :happy:.

God ide :flower

Back
Topp