Noen andre her inne som fryser mer nå fortiden?

Jeg opplevde det sist svangerskap, men denne gangen er det heldigvis ikke så ille :)


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja faktisk. Men har ikke relatert det til svangerskapet. Men det er det jo sikkert. Har vært en frysepinne de siste 2-3 dagene :p
 
Fryser lettere. Merker det egentlig mest når eg dusjer. Eg pleier å ha ganske kaldt vatn når eg dusjer, men etter at eg blei gravid må eg har masse varmere vann, og står der leeenge for å få varmen i meg.. ;)
 
Nei, Jeg svetter og er så innmari varm! Og egentlig er jeg en skikkelig frysepinn som alltid er kald.
 
Nei, Jeg svetter og er så innmari varm! Og egentlig er jeg en skikkelig frysepinn som alltid er kald.

Så godt å lese vi er fler..! Bestandig iskald, men de siste dagene har jeg nesten fått heteslag. Blir så varm av bare småting :p
 
Så godt å lese vi er fler..! Bestandig iskald, men de siste dagene har jeg nesten fått heteslag. Blir så varm av bare småting :p
Ja, jeg har tenkt flere ganger, at sånn føles det nok å være i overgangsalderen:)
 
Jeg fryser alltid i begynnelsen av mine svangerskap. Nesten litt sånn influensa følese, inkl verk i kroppen. Har også hetetokter av ingenting.

fra appen :)
 
Back
Topp