Noen andre enn meg som har mistet flere ganger tidligere?:-)

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Kjenner at jeg nesten får angst hver gang jeg er på do..redd for å se blod på papiret..e redd for å glede meg og klarer ikke å være så optimistisk som før..kjempe redd for å miste igjen:-( trenger tips og erfaringer fra andre:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har det desverre også slik! Fryktelig å gå å tenke sånn.... :( jeg har desverre ingen gode tips, men det hjelper på at det er juletider og ting som skjer :)

Jeg har mistet 2 ganger tidlig i svangerskapet før :( :( :(

Jeg har det også slik. Er brennsikker på å se blod hver eneste gang jeg er på toalettet. Jeg har kommet fram til at det er ingenting noen kan si eller noe som helst jeg kan gjøre for å finne ro. Her må jeg bare ta tiden til hjelp. Forholder meg ikke til graviditeten på noen som helst annen måte enn kostholdsmessig. Prøver å ikke tenke på det.

Har hatt 2 SA etter 5åringen å jeg er ikkje såå redd for å se blod på papiret, for de har jeg aldri gjort, bare gruer meg noe EKSTREMT til tidlig UL, for det var der vi fikk beskjed at de var ingen hjertelyd å ble sendt på sjukehuset på utskrapning :-( eg klarer ikke å "glede" meg før etter tidlig UL!!

Det var også på UL jeg fikk se tom fostersekk. I et par uker før dette hadde jeg så vidt litt rosa utflod, og kun en natt med bittelitt menskramper. Legene insisterte på at alt var bra og at hcg var fin, men jeg kjente at noe ikke stemte :/ Tør ikke dra på tidlig UL denne gangen.

Back
Topp