Noen anbefallinger??

indigo85

Elsker forumet
Har kjøpt inn det meste til lille gutt, men det er to ting som vi ikke har fått kjøpt inn ennå, og det er bæresele og ligge/sittestol. Noen med erfaring/anbefalning av merker og modeller?

Theodore Bear mener jeg 99% sikkert at vår bæresele heter [:)] en veldig behagelig sele!

Da skal jeg sjekke ut det[:)]

Vi har bestilt fisher price newbor to toddler tror jeg den heter![:)] Vippestol altså[:)]Den er en av de som er best i test[:)] Å så er den ikke så dyr heller.. 699 kosta den[:)] Å den tåler så mye som 18 kg, så når babyen blir barn kan h*n bruke den som stol også[:)] Å så er den ganske fin da![:)] hihi.. 

Vi skal kjøpe manduca bæresele denne gang, har kun hørt gode ord om den:-) Hadde Baby bjørn sist men den fikk jeg fort vondt i ryggen av også sies det at den ikke er så bra for baby ryggen. Har lyst på baby bjørn vippestolen men kommer ikke til å kjøpe den for de fleste babyer syns den er kjedelig( det gjorde min og har hørt om flere)[:-] Enda så tøff den er! Skal låne en fisher price med masse farger og dill dall, har ikke erfaring med den fra før...Greit og ha en man kan gynge lett med foten (til utallige urolige middager du skal prøve å få i deg med misfornøyd baby)[:)]

Jeg tror jeg hadde ventet å sett ann behovet.

Hvis du får en liten som absolutt ikke vil ligge i vogn så syns jeg kravene til bæretøy er litt annerledes enn om det bare er for 10 min her og der.

Hvis babyen har kolikk kan sånne riste/vibrasjons vippestoler være fine, men er jo dyre, så jeg ville som sagt ventet å sett. De skal uannsett ikke sitte i de før de er bittelitt eldre [:)]

Tenkte litt på å vente også, for man vet jo aldri hva man kan få i julegave av familien. De vet jo at det er en av tingene vi ikke har kjøpt oss ennå.

ORIGINAL: Navigare jenta

fisher price sine vippestoler er grådig greie... Med vibrasjon og gøye leker med musikk å sånn etterhvert [:)] har en etter snuppa.... veldig grei hvis de har magevondt å sånn... Men ska også kjøpe titanium vippestol denne gangen til å ha når vi ska på besøk å sånn.. Og siden det er full liggestilling på den.
Bæresele så er jeg fan av meitai og Moby wrap sitt bæresjal [:)]

Den har vi også kjøpt!!! virker som en helt grei å fin stol... dem skal jo ikke ligge lenge i en sånn stol alikevel.. [:)]

Back
Topp