noen anbefalinger på barnebøker?

bama

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
En del bøker (ikke de utgitt i 2013) er på 50 % på ark.no - har dere noen barnebøker å anbefale? Da tenker jeg alt fra bøker til de minste og opp til 4-5-årsalderen :)

Karsten og Petra bøker har vært en slager her i huset fra 3 års alderen...
Ellers har det gått en del me de kjente figurene som de har kjennskap til fra tv!
Dinosaur toget er fine bøker med fine farger!

Men syns det me bøker kommer veldig me hva de har av interesse...
F.eks poden her i huset er stor fan av lynet og andre div biler så han vil ikkje lese stort andre bøker enn det som omfatter disse tingene ;)
Mens frøkena har vært/er fan av Hello Kitty og prinsesser ;)

De har likt veldig godt korte bøker som de tilslutt lærer seg utenat ;)

Karsten og Petra er populært her også :) Jeg vurderte å kjøpe den store barnesangboka å ha til dåpsgave til noen andre småttiser til høsten :)

Karsten og Petra er populært her også :) Jeg vurderte å kjøpe den store barnesangboka å ha til dåpsgave til noen andre småttiser til høsten :)

Ja det e ikkje dumt, vi fikk ei sånn bok hos ei venninne i dåpsgave og den blei faktisk flittig brukt selv med min sangstemme ;)

Ja det e ikkje dumt, vi fikk ei sånn bok hos ei venninne i dåpsgave og den blei faktisk flittig brukt selv med min sangstemme ;)

Vi fikk også en til vår første i dåpsgave, og den er veldig populær :)

her går det i Gruffalo, Lillesøster, peppa gris, postmann Pat, og sangbøker.

Molly mus, albert åberg bøkene, tassen, karsten og petra, bøker om dyr, bøker om biler, elefanten kaos, eventyrboka for gutter, cars er også særdeles fengende :P

Han sluker vel nesten alle bøker tror jeg :)

Back
Topp