Noen alkohol hvor det er lite kcal?

*ÅsLe*

Gift med forumet
Hva drikker dere om dere skal kose dere med noe?

Jeg liker ikke alkohol noe spess. Men vet at det finnes flere viner som har lite kalorier, også vodka blandet med sukkerfridrikke er ikke ille.

sprit blanda med fun light ! o store fjortissfyll .. hehe. .trur ikke det er så mange kalorier i sprit ! om det ikke er det så kan man jo blande med lettbrus .. men alkohol binder vel vann, så man må drikke masse vann samtidig som man drikker og dagen etterpå.

ORIGINAL: Tøsa

365 kalorier i 1 dl 60%

Wæææ! Det er masse! Og når man drikker alkohol blir man også sulten, noe som fører til mer mat (gjerne søppelmat eller potetgull i store mengder[8D]).

Hjelpes!! Jeg skal på byen med venninner neste fredag, lurer på hva jeg skal holde meg til jeg.. Tror det blir vodka blandet med lettbrus e.l. Hadde litt lyst på rødvin, men mye kcal i det også.. Men, på en annen side; drikker kaaanskje 1 gang i mnd. Ingen alkohol i helger det ikke "skjer" noe.

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

sprit blanda med fun light ! o store fjortissfyll .. hehe. .trur ikke det er så mange kalorier i sprit ! om det ikke er det så kan man jo blande med lettbrus .. men alkohol binder vel vann, så man må drikke masse vann samtidig som man drikker og dagen etterpå.

Det er MYE kalorier i sprit!
Men ikke karber.

å ja fillern ! det var sånn det var !!

Vin er vel ikke sååååå ille å drikke tror jeg.....

Kos deg med litt av det du liker aller best[;)] Er vel ganske mye kalorier i alt alkoholholdig, med viktig med litt kos innimellom også.

http://www.promille.no/kalorier_alkohol/

Og her sto det:

Tenker du på vekten bør du holde deg til å drikke vin, øl eller rent brennevin (eks: vodka, whisky og likør). Skal du drikke drinker bør brennevinet blandes med sukkerfri brus, kaffe eller te.

Tenkte eg skulle ta meg et glass rødvin i kveld selv, så la inn et glass på 1,5 dl i vektklubben.no-registreringa.

Rødvin 12 vol% alkohol: 1 glass a 1.5 dl Nei-mat 105 kcal

Er vel greit nok det - like mye som en bitteliten kindernisse. Hadde vel ventet at det ble litt mer. Tror det blir rødvin og sjokolade til kveldsmat her[;)]

ORIGINAL: Prinsesse Fiona

http://www.promille.no/kalorier_alkohol/

Og her sto det:

Tenker du på vekten bør du holde deg til å drikke vin, øl eller rent brennevin (eks: vodka, whisky og likør). Skal du drikke drinker bør brennevinet blandes med sukkerfri brus, kaffe eller te.

Leste feil der jeg, gitt.. Leste at du bør "holde deg unna"[8D]
Da kan jeg jo kose meg med litt vin da, og øl! Få ta lett-øl[;)]

Back
Topp