Noen alene mødre til to?

ORIGINAL: Astrone Laluna

Jeg har 3 barn og det går helt ståååålende[:D][:D]
ingen problemer med å fine menn som er interessert selv om man har 2-3 barn.
Aldri opplevd noe sånn hvertfall.
[:)]
det går strålende å være aleine med barn, myyye bedre enn i et forhold som ikke funka[:D]
nyt livet,nyt tiden med dine barn og sist men ikke mist:
Slapp av og TA TING SOM DE KOMMER[;)][:)]

Beundrer deg å ditt mot [:D][:D]
Jeg er bare tyve da, å snart har æ to barn [8D] ser for meg litt stress, psykisk..
hmmm.. men du får det jo til å virke bra da[:)], for forholdet her fungerer IKKE! [8D]

ORIGINAL: LittleJ.

ORIGINAL: Astrone Laluna

Jeg har 3 barn og det går helt ståååålende[:D][:D]
ingen problemer med å fine menn som er interessert selv om man har 2-3 barn.
Aldri opplevd noe sånn hvertfall.
[:)]
det går strålende å være aleine med barn, myyye bedre enn i et forhold som ikke funka[:D]
nyt livet,nyt tiden med dine barn og sist men ikke mist:
Slapp av og TA TING SOM DE KOMMER[;)][:)]

Beundrer deg å ditt mot [:D][:D]
Jeg er bare tyve da, å snart har æ to barn [8D] ser for meg litt stress, psykisk..
hmmm.. men du får det jo til å virke bra da[:)], for forholdet her fungerer IKKE! [8D]

Jeg synest det var litt kjipt med engang,men det var KUN fordi ting ikke gikk som jeg hadde håpa, jeg hadde null følelser for han i lang tid da- så var ikke det som var problemet[8D]
men når vi kom oss ut, så var det bare totalt DIGG[8D]
jeg var 25 når jeg ble aleine, men hadde jo da 3 barn- det går så fint skal du se[:)][:)]
livet ER jo fint og du har snart 2 fantastiske barn i livet ditt, de vil lyse opp de grå dagene og gjøre de minnerike de også[;)]
for....grå dager har alle,uansett om de er i et forhold eller ikke[;)]
Singellivet er fint altså og du får jo(hvertfall jeg merka det at jeg fikk mye mer avlastining) siden pappaen har de annenhver helg 3 dager + en dag fast i uken[:)]

Viktig Viktig at du har det bra- tenk på deg selv, da har ungene det også best[:D][:D]

Jeg er alene med 2, og venter nå nr 3...
Jeg Orker ikke tenke så mye på ditten og datten, tar en dag av gangen.[:)]

Har en gutt på 6 år, og ei jente på 19 mnd.
Er sinnsykt travelt innimellom, og jeg er DØNN sliten.
Men så er jeg helt alene om omsorgen (bf har ingen samvær), og har lite avlastning fra familie.
Får støtte fra nav ja. Men det blir man ikke feit på akkurat[;)]
Har ett og et halvt år igjen med stønad fra nav. Håper jeg får fast jobb innen den tid.

Ikke hatt noe problemer med å finne interesserte mannfolk, men problemet er jo å finne mannfolk som er bra. Og det er nok like vanskelig om man ikke har unger også. Plenty drittsekker der ute, og lite kvalitetsmenn[8D]

Teller det om man er gift med den ene?[:-]

ORIGINAL: LittleJ.

å finnes det mannfolk som er intres. i alenemødre med to små? (seff, men er de vanskelig å finne?[8D])

Var alene med to da minste var ett og eldste var to.
Men ikke så lenge [:D]
-Ja, det er noen som er interessert i akkurat deg, med eller uten barn [;)]

Nå har jeg tre unger, men bor sammen med pappan til yngste...

flere? [:)]

å OM dere ikke hadde det så bra i forholdet, angrer du på at du ble alene, eller ville du eeegentlig fortsatt å gitt det sjangser på sjangser på sjangser.. [X(]

Jeg er alene med tre.(jeg er 21[8|]) Fire år, snart 2 år og en på 2 mnd [:D] Går fint dette. Har slete litt økonomisk, men det begynner å bli bedre nå. Må bare få unnegjort strømregningnen[&o]
Jeg ble alene ikke lenge etter siste gang jeg ble gravid. Og det er hektisk, men masse kos. Heldigvis vet ikke ungene mine hva søskensjalusi er, så er her det masse kos hele tiden=)

Ta handling når du kun har en, eller har fått noen til å passe begge. Og skal du finne på noe er det veldig greit å ha med en ekstra voksen.

Null problem å finne ny mann. Det fant jeg og jeg har tre og han bryr seg ikke. Han gjør alt jeg vil han skal gjøre. Han sier hele tiden at han kan hjelpe, jeg må bare si ifra om jeg trenger hjelp[:)]

Eksen vil enda ha meg tilbake da, så alt er litt merkelig på den fronten. Men jeg ignorerer det best mulig og vi oppfører oss som venner rundt barna[:)]

Er selvfølgelig mange dager der jeg bare vil stå og dunke hodet mitt i veggen om og om igjen, men man kan ikke forvente bare fine dager der ungene vil lye mamma heeele tiden[8D]

ORIGINAL: *Charley*

Jeg er alene med tre.(jeg er 21[8|]) Fire år, snart 2 år og en på 2 mnd [:D] Går fint dette. Har slete litt økonomisk, men det begynner å bli bedre nå. Må bare få unnegjort strømregningnen[&o]
Jeg ble alene ikke lenge etter siste gang jeg ble gravid. Og det er hektisk, men masse kos. Heldigvis vet ikke ungene mine hva søskensjalusi er, så er her det masse kos hele tiden=)

Ta handling når du kun har en, eller har fått noen til å passe begge. Og skal du finne på noe er det veldig greit å ha med en ekstra voksen.

Null problem å finne ny mann. Det fant jeg og jeg har tre og han bryr seg ikke. Han gjør alt jeg vil han skal gjøre. Han sier hele tiden at han kan hjelpe, jeg må bare si ifra om jeg trenger hjelp[:)]

Eksen vil enda ha meg tilbake da, så alt er litt merkelig på den fronten. Men jeg ignorerer det best mulig og vi oppfører oss som venner rundt barna[:)]

Er selvfølgelig mange dager der jeg bare vil stå og dunke hodet mitt i veggen om og om igjen, men man kan ikke forvente bare fine dager der ungene vil lye mamma heeele tiden[8D]

oii, 21 år å alenemor til TRE Bøyer meg i støvet
Men har du jobbet før du ble gravid å slikt? å får du ikke overgangsstøndad å alt det der?
venninna mi er alene mor til to å hun får nærmere 30 tusen i mnd [8|] å dette er nav, stipend etc.
hadde du med deg BF på fødselen da, når dere ikke var sammen? [:)]

Back
Topp