Noen 89`ere med termin i Februar 12 her? :)

90 her

Ikke 89 men 90 her ;) Og er nå snart mor til 3 så har liitt erfaring iallefall :p

Ikke helt.. men 88 da.

marleen skrev:
Ikke helt.. men 88 da.

Så gøy at det er så mange svar! Spennende! :) Gratulerer til alle! 
Hvordan er formen deres? Jege r jo bare litt over 4 uker på vei så formen min er ganske normal, veldig ømme bryst men ellers ok!:) 

Fortell litt om dere selv da :) 

Snartmammatil3søtesmå skrev:
Ikke 89 men 90 her ;) Og er nå snart mor til 3 så har liitt erfaring iallefall :p

Så spennende :) Hvor gamle er de du har fra før? :) Flink du er! Ikke alle på vår alder som er så tøffe!:)

Formen er egentlig ganske bra, men er ekstremt trøtt :P Og har begynnt å bli kvalm av diverse lukter, som idag så spydde jeg nesten når jeg kjente lukten av mais.. 

Eldste min er 2 år og 4 mnd, mens yngste er 8 mnd :) Nei, er ikke ofte man har 3 barn så tidlig men var nå slik det ble :D Og jeg gleder meg nå som sjokket har lagt seg :P 

Jeg er jo 89  modell! ;) Beklager lite innlegg her i det siste, kvalmen har for alvor meldt seg! Kom i det jeg bikket 6 uker- sukk...hehe=)
Har nettopp vært hos legen for første gang, tok masse blodprøver og snakket litt. veldig ok. Skal bestille time hos jordmor i løpet av august, og UL på sykehuset i september en gang!
Vi har bestilt UL i uke 10 også da, vi må bare se det lille nurket, før vi sier det til familie og venner =)=)

Uff, kvalme er ikke mye gøy. Håper jeg slipper unna og bli veldig kvalm! :) 
Spennende med ultralyd da! Vi skal også ha en ultralyd i uke 10 bare for og sjekke at alt er greit og sånn ;) 
Dette er jo en spennende og krevende tid vi har i vente, så det er veldig ok at det er noen som går igjennom det samme :) 
Jeg prøver og spise alt mulig god mat nå før jeg nærmer meg stadie der kvalmen pleier og komme! 

Så spennende da :) Da har du vel litt og henge fingrene i tenker jeg! :) 
Det er jo supert å være ferdig med barn før man blir altfor gammel. Tenk deg, da kan du nyte tiden som godt voksen med voksne barn :)

Ja tiden gikk superfort med nummer 2, så tror det kommer til å gå fort når jeg har to små å tenke på :D
Ja, jeg har alltid sagt at jeg ville være ung mor, trodde ikke at jeg kom til å være så ung, men det går jo så fint :D Og skal bli deilig å være ferdig med småbarnsperioden når de andre begynner med småe barn :D

FrustrertFrøken skrev:
Jeg er ikke 89, men 91 :) Venter nr 2..
(Har egentlig ikke noe med å svare her, men jeg har jo til felles med dere at jeg er ung)

Så koselig at du svarer uansett :) hyggelig med flere unge foreldre :)

89'er her også, venter nr to :)

89 her og :) Venter nummer 2. Fra før har jeg en liten gutt på 2,8 år :)

Back
Topp