junibebi89
Gift med forumet
Og for hva?
. Jeg fikk 100 pr sm ut mnd nå. Men skal se om jeg kan komme meg ut før i jobb..
. Vært sm siden 6 nov ca.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og for hva?. Jeg fikk 100 pr sm ut mnd nå. Men skal se om jeg kan komme meg ut før i jobb..
. Vært sm siden 6 nov ca.
Jeg er 80 % sykemeldt, har vært 100 % sykemeldt fra august - desember.
Kommer nok ikke til å jobbe mer enn 40% før etter permisjon. Er veldig kvalm og dårlig og har en skikkelig hodepine og bekkenplager.
Dette svangerskapet har vært mer utfordrende enn jeg hadde trodd, men er jo verdt det og viktig å ta vare på seg selv![]()
Er 70% sm pga kynnere. Jobber en dag i uken med tilrettelagte oppgaver - jeg går på topp av grunnbemanningen og tar ansvar for forefallende arbeid (rydding og vasking, matlaging feks), telefoner som skal ringes, fyller dosetter og holder kontroll på medisinskapet, papirarbeid og hjelper de andre med feks stell, fysio, få brukerne opp i ståbrett og lignende.
Jeg jobber 7,5 timer (det er 30% av min 71% stilling). Har kynnere mens jeg er på jobb, men det går over når jeg kommer hjem og får slappet av. Energien finnes ikkeHvor mange timer jobber du den dagen..?. Kynnere høres vondt ut.. føler du at du blir verre av å jobbe dagen etter? At du blir dårligere liksom? Og hvordan er energirn din? Det høres tøft ut de oppgavene..
Må få høyere prosent, må du.jeg er 30% sykemeldt men burde vært minst 50% sykemeldt.
Jeg jobber nok langt mer enn de 70% også..
I dag kom sjefen..Må få høyere prosent, må du.
Som i dag..Må få høyere prosent, må du.
Om hun kommer med noe slikt tullball så må du bare få deg full sykemelding! Det er håpløst i bhg! Og det går utover de andre som er igjen på jobb. Har selv jobbet slik i bhg der jeg var fulle dager men mange oppgaver jeg ikke skulle gjøre (bleieskift,mav og påkledning, inn og ut av oppvaskmaskin, løft osv). Følte meg uglesett av de andre på avdelingen!I dag kom sjefen..
"jeg har lest at jeg kan ha deg her full dag men du yter 70%"..
Hvordan skal jeg klare det i en BHG?
Helt utrolig! Det er vel ikke akkurat lett å kunne tilrettelegge i barnehage..I dag kom sjefen..
Jeg blir helt provosert. Du overyter jo allerede. Er ho generelt et hespetre ho der? Du får true tilbake med at du ikke syns det fungerer så bra med gradert og at du har fått time hos lege til å snakke om full sm. Og eventuelt også gjøre det.I dag kom sjefen..
Veldig viktig å ta vare på seg selv og lille baby!. Hvordan deler du opp 20 pr jobbingen din forresten? Jeg er nå sm for svangerskapsmigrene, var først for kvalme + mye annet i starten.
Saccoline hadde vel samme greia med sin sjef, men det løste seg. Er enig i at du får evt sykemelde deg 100% dersom det ikke går an å tilrettelegge på en måte som er grei for din del. Enkelte jobber er vanskelig å dele opp i antall %, jeg kunne heller ikke sittet på jobb hele dagen og forsøkt å yte 40%, det hadde bare blitt tull.I dag kom sjefen..
Jobber 4 timer 2 dager i uka, og det går veldig bra
Begynte med 3 timer 1 dag i uka så har kommet meg veldig den siste mnd
Men blir nok en god stund til jeg øker mer, med en gang jeg får gjort for mye så er jeg helt tilbake til start og ligger med skikkelig migrene og oppkast, nå er jeg bare litt småkvalm og en overkommelig pipelyd i hodet/ørene, gjør meg ganske irritabel til tider da, blir nok ikke bedre enn dette uansett![]()
Jeg jobber 7,5 timer (det er 30% av min 71% stilling). Har kynnere mens jeg er på jobb, men det går over når jeg kommer hjem og får slappet av. Energien finnes ikke![]()
Vært 100% siden starten av november Pga hyperemesis.. Lei, og vil helst jobbe... Men har samtidig ikke sjans, for spyr om jeg rører meg- Hehe!