noen 05 barn som svømmer

bondekone

Forumet er livet
Tenkte nå som badesesongen har startet eller snart starter om noen av 05 barna har lært å svømmer?

Her kan ikke gutten svømme enda,siden vi ikke har så mange bademulighetter uten om om sommeren. Husker selv at jeg kunne svømme før jeg startet på skolen,men er nok redd for at ungene mine ikke får den mulighetten.
Håper at jeg kansje får til å lære guttungen i sommer hvis jeg er heldig med sommer tempraturene her
 
vet her har de svømmekurs for barn fra alderen 5år. Så de skulle starte kurs for 05 kull nå til høsten her hørte jeg
 
nå blir ikke min 5 før desember,men han svømmer med bade ringer og dukker og er helt gal når vi er i svømmehallen[:D]
 
ORIGINAL: Gullamine

nå blir ikke min 5 før desember,men han svømmer med bade ringer og dukker og er helt gal når vi er i svømmehallen[:D]
så flink han er[:)]
 
ja, min 5 åring svømmer og er etter kravene til svømmeforbundet det vi kaller svømmedyktig. hun svømmer 200meter i ett, uten flytehjelp og 50 av de 200 meterene svømmer hun på rygg. lillesøster på 4.5år(06-modell) svømmer også 200meter uten flytehjelp, men svømmer ikke på ryggen :)
 
ORIGINAL: tindra

ja, min 5 åring svømmer og er etter kravene til svømmeforbundet det vi kaller svømmedyktig. hun svømmer 200meter i ett, uten flytehjelp og 50 av de 200 meterene svømmer hun på rygg. lillesøster på 4.5år(06-modell) svømmer også 200meter uten flytehjelp, men svømmer ikke på ryggen :)


Oj så flink da! Her har vi satt som mål for sommeren at femåringen skal lære å svømme!
 
ORIGINAL: Mayane

ORIGINAL: tindra

ja, min 5 åring svømmer og er etter kravene til svømmeforbundet det vi kaller svømmedyktig. hun svømmer 200meter i ett, uten flytehjelp og 50 av de 200 meterene svømmer hun på rygg. lillesøster på 4.5år(06-modell) svømmer også 200meter uten flytehjelp, men svømmer ikke på ryggen :)


Oj så flink da! Her har vi satt som mål for sommeren at femåringen skal lære å svømme!


Kan jo tilføye at mine barn har gått rett fra fostervann til klorvann ;)
Er gammel svømmer som ennå svømmer aktivt (masters) og er hovedtrener i svømmeklubben vår..så barna har så godt som fri tilgang på basseng.
Å ha som mål å lære barnet å svømme er ikke et ille mål det [:D] lykke til med svømmeopplæringen [:)]
 
ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Gullamine

nå blir ikke min 5 før desember,men han svømmer med bade ringer og dukker og er helt gal når vi er i svømmehallen[:D]
så flink han er[:)]

Takk[:)]
 
nei min datter (født 8.august.o5) svømmer ikke uten de ringer på armene, men det kommer vel nok snart for hun er en vannhund og hopper i bassenget på svømmehallen uten noe som helst på armene
 
Nei, han svømmer ikke enda. Skal to uker til syden om få dager, så tenkte å trene litt med han der [:)]
 
ingen av mine svømmer enda, men så har eldstemann være ørebarn...masse ørebetendelser og til slutt dren i begge ørene...vært lite basengtrening med ham...og da har det ikke blitt noe på yngstemann heller...

men nå har eldstemann gått på svømme kurs, så nå skal vi se om vi får komt oss i basenget oftere
 
blitt lite bading i sommer, men han svømmer under vann da. Blir svømming til høsten så kanskje han lærer seg over vann også!!!
 
Back
Topp