Noen 05 barn som har tatt mandlene?

camilla82

Elsker forumet
Uff, Elias skal ta de den 19 februar, jeg gruer meg veldig, har jo lest noen skrekkhistorier! Men vi er bare nødt til å gjøre det, han har metningsfall på over 20% om natten og snorker som en mann, er mye sliten pga dette,får aldri den dype søvnen som vi får, han har jo operert før,dren 2 ganger og fjernet polypp.

Ble de fort seg selv? Mye blødning?
 
gutten her fjernet de for 2år siden
han ble lagt i narkose kl 8 på morgenen, kl 10 ble vi ringt etter da lå han på oppvåkningen, da vi kom ditt så lå han å koste på fange til en av pleierne, vi satt inne på oppvåkningen i 2 timer rett etter 12 var vi på romme kl 15 så spiste han pølse og potet til middag så da kunne vi dra hjem
ingen smerter fikk med ibux og paraset tilfelle, gikk i barnehagen dagen etter, ingen blødninger
 
Heisann igjen. Vet ikke om du husker at jeg lagde en tråd om dette for en tid tilbake.
 
I går var gutten vår inne til operasjon.
 
Han har ikke hatt noe blødning og har det på den måten veldig bra.
 
Men han har veldig mye smerter. Vi var inne på sykehuset i dag å fikk velge mellom å legges inn eller sterkere smertestillende fordi han ikke har spist eller drukke i dag. Ikke en gang spyttet hans svelga han. Men etter ekstra smertelindring så har han spist og drikki masse. Så dette skal gå bra.
 
Oppvåkninga etter narkosen var et hælvete fordi han våkna for tidli. Håper dere slipper det.
 
Send meg en PM om du vil høre mer.
 
Uff, gruer meg nå kjenner jeg, men må jo bare gjennom dette[:(]  Håper han slipper så altfor mye vondt...
 
går nok bra ska du se
ofte er det være for oss voksene en det er for unga
 
Sønnen tok de for litt over ett år siden. Gikk veldig fint. Han var utslått i noen dager og gikk på smertestillende. Men vi fikk en ny gutt. Han sluttet å snorke, svetter ikke i hodet om natten og sier ikke mer hver eneste morgen:"Mamma, jeg er så sliten!"
Lykke til!
 
thea tok dem for et år siden [:)] jeg oxo leste skrekk historier om det [8|] så jeg grudde mer enn det hun gjorde [8D] hun gleda seg bare til isen hun [:D][8D] og den boka man fikk som skulle forbedre barnet og foreldrene og det hjalp ganske mye [:)]

når vi kom inn til sykehuset fikk hun se på film og tenkte ikke over at hun skulle få sove medisin og stikk i armen (hun hater nåler [&:] når legen kom inn og skulle ta nåla i armen klikka henne så det endte med at hun måtte få narkose i maske.. men det gikk greit uten om at hun ikke likte smaken..

når hun våkna igjen og kom til seg selv etter 1 time ca var hun helt seg selv og skulle ikke tro at hun hadde operert [:)] dagen etter spiste hun brødskiver uten skorper og noen dager etter det igjen spiste hun helt normalt [:)] klagde veldig lite over vondt i halsen dagene etter [:)]

masse lykketil [:D]
 
Tusen takk sor svar alle sammen :) Ny operasjonsdato er nå 25 februar, kjenner det skal bli godt og håper pustestoppen han og snorkingen blir borte[:)]
 
Back
Topp