Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble bare litt nysgjerrig på hvordan du la merke til 25-35? Har vi en presentasjonstråd med alder? Jeg havner godt utenfor 25-35, men på den andre siden enn degHar lagt merke til at de fleste her inne er rundt 25-35 år, så jeg lurer på om vi er flere i aldersgruppen 18-25? Er selv 23 og venter mitt første barn
Jeg ble bare litt nysgjerrig på hvordan du la merke til 25-35? Har vi en presentasjonstråd med alder? Jeg havner godt utenfor 25-35, men på den andre siden enn deg
Blir 38 i god tid før fødsel.En del var med i samme IKM gruppen som meg, noen har det i nicket sitt osv 25-35 var veldig tilfeldig egentlig!
Så spennende, hvor godt utenfor havner du?
Er 22 , 23 i november og venter baby nr 2 nåHar lagt merke til at de fleste her inne er rundt 25-35 år, så jeg lurer på om vi er flere i aldersgruppen 18-25? Er selv 23 og venter mitt første barn
Er 22 , 23 i november og venter baby nr 2 nå
blir rett under 3 år i mellom dem så jeg var 20 , nesten 21 med første.
Hehe jeg er 18 med første
Jeg har 1 sa og 1 Ma bak meg. Ingen av de var planlagt. Men pga vi starta å forberede oss masse så er denne spiren planlagt <3 barnefar er 21 da, og han jobber i barnehage, selv har jeg gått barn og ungdom så ligger også masser erfaring her og masse støtte av familien min <3wow! Siden vi er på forum, er det da lov å spørre om de var planlagte? Har alltid hatt ett ønske om å bli ung mor selv, men bestemte meg for å bli ferdig med utdanning først. Ikke hadde jeg kjæreste når jeg var 18-19 heller
Jeg har 1 sa og 1 Ma bak meg. Ingen av de var planlagt. Men pga vi starta å forberede oss masse så er denne spiren planlagt <3 barnefar er 21 da, og han jobber i barnehage, selv har jeg gått barn og ungdom så ligger også masser erfaring her og masse støtte av familien min <3
Jepp. Ja jeg skulle egt gå påbygg nå da, men jeg droppa ut da jeg fant ut om graviditeten og tar opp året til høsten. Men planer er lagt så det går veldig fintHuff så trist krysser fingrene for at denne spiren holder til mål!
Så spennende, å da har du jo jobb å falle tilbake til (ikke at det er absolutt nødvendig, men veldig praktisk). Jeg tok studiespesialisering, så var nesten nødt til høyere utdanning om jeg skulle få meg utdanning
Nå følte jeg meg plutselig gammel! Til mitt forsvar er jeg 28år, har to barn på 10 og 7, og venter nummer 3. Så jeg velger å tro jeg er ung ennå er ihvertfall den yngste på alle foreldremøter foreløpigHar lagt merke til at de fleste her inne er rundt 25-35 år, så jeg lurer på om vi er flere i aldersgruppen 18-25? Er selv 23 og venter mitt første barn
Du er fortsatt under gjennomsnittet for førstegangsfødende, å du har snart 3 Du er jo en særdeles ung mor!Nå følte jeg meg plutselig gammel! Til mitt forsvar er jeg 28år, har to barn på 10 og 7, og venter nummer 3. Så jeg velger å tro jeg er ung ennå er ihvertfall den yngste på alle foreldremøter foreløpig
Begge var planlagte Vært sammen med samboeren min nå i litt over 6 år. Han er 32 nå. Så er 9 år mellom oss. Gjorde ferdig utdanning først ( apotektekniker) og så bodde vi noen år sammen før vi fikk en liten. Så nå blir det Emma født året 2017 og baby i magen forhåpentligvis mai 2020.wow! Siden vi er på forum, er det da lov å spørre om de var planlagte? Har alltid hatt ett ønske om å bli ung mor selv, men bestemte meg for å bli ferdig med utdanning først. Ikke hadde jeg kjæreste når jeg var 18-19 heller
Nå følte jeg meg plutselig gammel! Til mitt forsvar er jeg 28år, har to barn på 10 og 7, og venter nummer 3. Så jeg velger å tro jeg er ung ennå er ihvertfall den yngste på alle foreldremøter foreløpig