Noe spesielt "må kjøpe" i syden?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Ja det lurer eg på... :p reiser til gran canaria om noen uker. Og lurer på om det er noe man bare måå kjøpe der? Har bare vært i syden 1 gang så aaner ikkje:p
Lurte på å se på vogn vertfall. Men om det er noe billig aner eg ikkje enda då:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Kjoler, kjoler og atter kjoler! :) haha


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjoler, kjoler og atter kjoler! :) haha


Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi er ikkje så flink å bruke kjoler annet enn i desember:p men skal i bryllup i juni så kanskje eg finner en til den anledning.;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
De hadde ikke noe spesielt kjekt der vi var. Bare en mango butikk, der svidde jeg av litt penger ;)



Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Sniker fra April :D

Var på Fuerteventura for et par mnd siden, og jeg gikk litt amokk på apotek og matbutikker :p
Er masse de selger mye billigere der av bruksartikler enn hjemme.
Og så stooorhandlet jeg grønsaker å lagde dødsgode salater hver dag på hotellrommet. (Bare skylte det i flaskevann)

Der vi var så var det masse lokale aloe vera produkter, en lokal ost og kaktusgele som jeg tok med hjem. Vet ikke åssen det er med gran canaria da, men de har sikkert noe lokale produkter som er verdt å få med seg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Takk for svar:) var ikkje noe særlig å handle der vi var. Så ble mest dill og dall til gutta.. mannen kjøpte seg noen klær og belter. Eg kjøpte en veske, belte og sko.. hadde eg hatt en koffert til ville eg kjøpt mer i matbutikkene:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp