Noe spennende å gjøre mens man er gravid?

Lovlybaby

Forelsket i forumet
Se på klær syns jeg er litt tidlig.. Men jeg ser på vogn på finn.no men det er litt tidlig å kjøpe det også. - venter på et godt tilbud ;)
Ellers sitter jeg å leser på uke for uke, gang på gang! Elsker å se på Jordmødrene!
Tror jeg skal ta en titt på youtube å se banets utvikling. Det er så utrolig spennende å se hvordan vi har et lite barn i magen som vokser og utvikler seg så perfekt!
Har kjøpt et Gravid blad, men kan ikke si jeg syns det var så enormt interessangt.. Utenom et par sider det sto om han svensken som er jordmor.
Ellers har jeg ei lita jente som får dagene til å gå ganske så fort!
Hva gjør du?

Jeg gjør ikke så mye med tanke på mini i magen for tiden, har det meste av utstyr fra før så er uansett ikke mye vi må handle inn. Ellers har jeg også en gutt på 14 mnd som får dagene til å gå fort, vi leker, leser, spiser, sover og herjer ;p

Eneste til babyen er at jeg har sett på hvilket hentesett vi vil ha dersom det blir jente, men har ikke bestemt oss enda. Også har vi kjøpt ett klesplagg  (super salg!) dersom det er ei jente i magen, men skal ikke kjøpe inn mer enn det ;)

Her går det mye av tiden til han på 2 år og 4 mnd... Men nå er han en uke hos besteforeldre så nå har vi brukt litt tid sammen og skal få shinet opp huset (flyttet inn i februar med siste møbler på plass i juni) , gå gode turer med hunden. 

Ellers jobber jeg med å få inn kursdeltagere til eksamens kurset mitt i babymassasje og forbereder høst semesteret for alle baby og småbarns svømmerne mine. 

Skal også etterhvert legge ut den ene vogna mi for salg slik at vi kan kjøpe en ny til minsten (trenger jo ikke 3 sportsvogner og 2 bag vogner ), satt igang besteforeldre med å strikke hentesett i alpakka ull, og bare nyter litt late dager etter å hatt prinsen hjemme i 4 mnd.. (Da vi flyttet gikk det ikke ann og bytte bhg via kommuner så da endte vi opp uten plass, og min herlige prins vet ikke hva det vil si å sitte i ro!) 

Tja det er vel det dagene går i.. :)

Jeg må sette igang å strikke et teppe, strikka et til vesla. Og skal lage et til den nye også. Så må finne frem strikketøyet igjen. Mulig jeg prøver å strikke litt klær også, strikka endel sokker sist, og en bukse. Var endel sykmeldt da og hadde bare meg selv så hadde mye tid...
Ellers er det fult opp med vesla og jobb. Eller er blitt sykemeldt nå, så må ta det litt roligere, men det blir godt egentlig, har vært litt slitsomt i det siste. 

Ellers må jeg snart til innkjøp av noen gravid-klær, har ikke noe særlig mage, men det strammer sånn. Så har dere tips til noen rimelige steder si ifra.  

Ser etter søskenvogn på finn. Det mest praktiske ville vært den phil og teds, der det blir som en litt lang enkeltvogn(siden vi bor i byen og tar mye buss), men vet ikke helt enda. får se hva det blir tilslutt.Og må sjekke ut hvilken erfaringer folk har. den minste kommer jo på vinter også så innbiller meg at det kan komme snø oppi til dne som ligger(sitter nedesrt???)

Jeg er også interessert i mammaklær :D
Den vogna du snakker om.. Jeg kjønner den er mye mer praktisk.. men etterhvert som babyen blir større.. kommer den til å se noe når den ligger bak der? Barer lurer :P
Jeg blir så irritert på butikker som er så trange! Ikke kommer jeg inn med rullestoler, ikke vanlig vogn heller, så det kan ikke være lett for deg med brei søskenvogn.
Vi får ca 2 år og 8 mnd mellom ungene, så jeg håper søskenbrett fungerer fint..

Når jeg får mer energi skal jeg også begynne å strikke igjen :)

Back
Topp