Noe som smaker ekstra godt for tiden? :)

Sprettmusa

Glad i forumet
Jeg er begynt å spise mye:
* Tomater
* Minimais på boks[8D] ..*kremt*..rett fra boksen..[:-][8|]
* Gulrøtter
* Nektariner
* Grønne epler

..men så lenge jeg har dilla på noe sunt, skal jeg da ikke klage[8D][:D][:D]

Hva med dere? (Piqa, piqa..)[8D]

Hamburger, kun kjøttet med beraise saus [8|][8D]
Og isbiter med pepsi max[:D]

Sjokomelk [8D]ellers har jeg hatt litt dilla på kokt egg. og IFA, IFA klarer jeg meg ikke uten [8D]
Knekkebrød med brunost

Akkurat nå

Druer og iste, med fersken...

(samme som med snuppa)

Kan si jeg gleder meg vilt til de norske jordbærene kommer og at det blir mer smak på melonene...[8D]

brødskive med makrell i tomat[8D]

Egg! Omelett, speilegg, kokt egg... you name it![;)] Fikk dilla på det forrige svangerskap også.[8D]

åh, dere er heldige[:(]

Eg er heldig om eg i det heletatt har lyst på noe![>:] 

ORIGINAL: mamma til leah

åh, dere er heldige[:(]

Eg er heldig om eg i det heletatt har lyst på noe![>:] 

Huffda[&o] ..det kommer, det kommer[:)]
Kan sende over litt piqa[8D]

Ingen spesielle lyster, mer generelt dårlig matlyst, ja.

Alt som er salt[:D][:D][:D]

rømmegrøt[:D]
var sånn da jeg gikk med førstemann også, ellers liker jeg ikke det sååå godt[8D]

Det eneste jeg har lyst på er salt kjeks, og is. Alt annet frister veldig lite for tiden. Kjenner jeg blir uvel bare ved tanken på enkelte mat typer. Rett og slett dårlig matlyst for tiden. 

Ramlösa (svensk vann med kullsyre) blandet med eplejuice (ca 50/50 blanding) med masse sitronskiver og isbiter. Blander meg minst en mugge om dagen. Suuuuuper digg!
Pepsi Max med lime er også veldig godt og fungerer fint når jeg f.eks. er på cafe, men blandingen ovenfor er suveren nr. 1 for meg.

Alt av søtsaker frister ikke spesielt om dagen. Eneste jeg synes er ok er Oreo kjeks. Har vært litt syk og ikke fått handlet. Blir slapp og uvel om jeg ikke spiser regelmessig, så i går tok jeg noen Oreo kjeks mens jeg ventet på at sambo skulle komme hjem med mat til meg. Det funket veldig bra! Det er jo ikke så sunt, så det får bli en sjelden gang i blant.

På brødskiva spiser jeg gjerne leverpostei eller kokt egg. :-)

Middager er jeg ikke kresen på og liker godt det samme som før.

BLÅBÆÆÆÆÆR,har heeelt dilla på dem man får kjøpt på Rema 1000 i sånne små gjennomsiktige esker[8D] Og iskaffe,sånn man blander ut selv med melk.MMMMMMM,vann i munnen[;)]

Matlysten har kommet litt tilbake, men ikke slik at jeg har så god apetitt, men litt mindre enn normalt kanskje.

Har veldig lyst på søtt! Smågodt og sjokolade[:D][&:]

EGG!!! og vannmelon og billys pan pizza... hahaha[;)]
og så liker eg ikkje pasta så godt lenger[>:]

oh no, nå fikk jeg å lyst på egg, og når jeg får dilla på egg, er det egg heeeele tiden, oh bugger.

Aldri likt egg, men nå koker jeg meg egg stort sett hver dag:)

Brødskive med smør, litt salt og egg oppå! NAM NAM!!! Riktignok BARE det GULE i egget :) hahah[:D][:D][:D]

Hahahah det fikk jeg lyst på! Lurer på om jeg skal i butikken å kjøpe det! Hahaha

ORIGINAL: Tussien

rømmegrøt[:D]
var sånn da jeg gikk med førstemann også, ellers liker jeg ikke det sååå godt[8D]

Er matlei, men spiste flatbrød med spekeskinke på istad, det var godt!!! Så jeg syns det er godt med noe saltet!

Back
Topp