noe som skjer???

Hege s

Glad i forumet
jeg har hatt godt med sammentrekkninger siden klokken halv åtte, og de har tatt seg litt opp...
har en fealing på at det roer seg når jeg legger meg, men det er lov å håpe.....

noe som skjer hos dere jenter????

Spennende da![:D] 

Ikke noe action her....

ingenting her[:'(][:'(][:@][:@]

jeg tror jeg går å legger meg, har veldi murring i ryggen, og det stopper sikkert opp, men da blir jeg i allefall litt mer uthvilt HVIS det skulle skje noe mer... skal til legen i morgen tidlig... [:)]

NATTA!!!

Greit å være uthvilt om det skulle skje noe ja! Sov godt![:)]

ORIGINAL: Ida123

Greit å være uthvilt om det skulle skje noe ja! Sov godt![:)]

Signerer! God natta!

Får håpe de skjer noe i natt då!!! Krysser fingrene for det!!! [;)][:)]

ORIGINAL: venoka

ingenting her[:'(][:'(][:@][:@]

signerer[8|]

har blitt vekket en del ganger i natt av noen gode tak i mage og rygg... [:)]
og har litt murring nå, og en god del kynnere...

så det er nok ikke så altfor lenge til han komemr nei...[:)][:D]

har blitt vekket en del ganger i natt av noen gode tak i mage og rygg...
og har litt murring nå, og en god del kynnere...

så det er nok ikke så altfor lenge til han komemr nei...

Ja får håpe babyen din snart vil komme ut og hilse på.. krysser fingrer, tær og alt..!! [:)]

Håper min også kommer snart.. for nå orker jeg snart ikke mer av disse falske riene.. Fikk ikke såve i det hele tatt i natt...[:(]

huff, så kjedelig... slitsomt..

men nå er vi snart mammaer HELE gjengen!! [:)]

NEI....... nå blør jeg igjen...

jeg synes det er sååå ekkelt...[:(]  skal HELDIGVIS til legen nå om en halvtime......

hmm.. håper det er tegn til at noe sjer snart da.. [:)]
Lykke til hos legen.. håper alt går bra.. [:)]

Her skjer det ingenting! Får bare vente litt til da [;)] Sover godt om natta gjør jeg også så det kan jeg ikke klage på [:D][:D]
Lykke til hos legen!

Stille og rolig her oxo.. Mye stikkninger ellers ingenting..

Her skjer det lite, hatt litt stikking de siste 2 dagene, og ungen er veldig rolig i magen, nesten bekymringsfult.. får liksom ikke alltid kontakt med den... men så lenge det er litt liv hver dag så er jeg fornøyd.. skal ikke på kontroll før 10 april.

Masse lykke til hos legen, spent på å høre oppdateringen..

alt var bra hos legen...

han ville sende meg på full kontroll på sykehuset to uker etter denne torsdagen, for han mente jeg kan ikke gå så lenge sånn...

men det er jo lenge til det.. så får håpe det skjer noe før...

han sa at jeg måtte være litt forberedt på at han kunne komme når som helst, men også at det kan ennå gå noen dager...

har pre rier i rykk og napp også vips er de borte . blir gal av det [:@][:@] når det skjer noe på ordentlig så kommer jeg til å tro dt er falsk alarm. ha ha,  da blir det hjemme fødsel[8|][8|]

ORIGINAL: merjo80

har pre rier i rykk og napp også vips er de borte . blir gal av det [:@][:@] når det skjer noe på ordentlig så kommer jeg til å tro dt er falsk alarm. ha ha,  da blir det hjemme fødsel[8|][8|]

pre rier???

ORIGINAL: merjo80

Sånn tenker jeg også.. sitter her våken om natten og lurer på hva som er vondt nok.. hehe.. Legen sa til meg i dag at det nok bare var kynnere jeg hadde hatt i det siste, men det tror jeg virkelig ikke noe på.. hehe...

Back
Topp