Vet ikke hvor mye du har tenkt å legge i gaven? og om du er eller kjenner noen som er flinke til fx scrapping å sånt(for isåfall er en minnebox av no slag en både dekkorativ og fin gave, til å legge diverse man har av bilder og minner i)
Skal jeg fåreslå bøker... så må det bli
"Det bor et barn i mitt hjerte" og
"Små føtter setter dype spor". Begge flotte bøker med bla historer fra engleforeldre. Kanskje ikke happyreading... men for mange er det godt å se at man ikke er aleine og høre/lese at det går ann og komme seg videre tross den ekstra vonde bagasjen...
Finnes og en bok som heter
"Barnet som ikke ble"
håndlagde minnebokser og album kan være fine gaver...
Willowtree har mange fine figurer..... fx Gardian Angel, Angels Embrace, Remembrance, Angel of freedom, Angel of hope, Brigth star...
Har du tenkt å legge mye penger i det kan en sånn
Fødselstavle være noe? et flott minne som viser skisse av babyen i rett lengde.... Noe som ikke er skummelt å ha hengende framme og som samtidig kan understreke at man er en forelder...?
Hørt om
englebarn smykke? Jeg har et for hver av barna mine... og en fin gave å få...
evnt et anna smykke med fx navn og el dato el et tegn...???
Blir ikke det samme, men da pappaen min døde var det ei venninne som ga meg en "glassholder" og telys til... det betydde for meg mye mer enn blomster fx.
Fikk også ei gang en liten boks med engler på, som jeg kunne skrive ut tanker, ord, følelser osv å lagre oppi engleboksen.
Har lyst å vise fram no anna å... men er så seint så det får jeg ta ei anna dag
God natt så lenge!!!