Noe som irriterer meg!

hissigproppen

Forumet er livet
Er folk som kommenterer hvordan andre kjører, "bremser" i passasjersetet, hyler ut "seeeeer du den bilen" lenge før msn må bremse ned/svinge eller hva som helst...

Og denne gangen er det ikke jeg som kjører.

Puh! Godt å få det ut! [;)]
Koz <3 [:D]

ORIGINAL: trusa

Koz og zuzz

Klemzzz

(kommer dere i bhg i morgen?)

hehe det irriterer mannen min seg over også!! Og jeg ser den - helt klart, men jeg klarer ikke la vær allikevel [:D][8D]

ORIGINAL: Tonjemoren

hehe det irriterer mannen min seg over også!! Og jeg ser den - helt klart, men jeg klarer ikke la vær allikevel [:D][8D]
Men du hyler vel ikke drithøyt og beskylder sjåførene rundt for å drive kappkjøring?[8D]

ORIGINAL: hissigproppen

ORIGINAL: Tonjemoren

Men du hyler vel ikke drithøyt og beskylder sjåførene rundt for å drive kappkjøring?[8D]

hehe nei så ille er jeg ikke [:D]

Koz og zuzz

Klemzzz

(kommer dere i bhg i morgen?)

Jepp! Tror lillemann gleder seg maksimum. Dere og?
Jepp, vi er på plass selvsagt [:D]

He he, kjenner faktisk ei som kan sitte ved siden av å "bremse" osv på passasjersiden! [:D][:D] Må le litt av hu jeg da!

Er jo ikke akkurat videre smart å sitte å skrike og smelle osv til føreren av bilen...DET i seg selv er jo stor fare i trafikken!
Med mindre føreren kjører helt villmann da...da kan jeg forstå det..

Er folk som kommenterer hvordan andre kjører, "bremser" i passasjersetet, hyler ut "seeeeer du den bilen" lenge før msn må bremse ned/svinge eller hva som helst...

Har du vært på kjøretur med mamma..?[:-]

haha[8D] jeg gjør det innimellom når mannen min kjører (er alltid han som kjører) Han kjører nemlig ikke helt som som jeg ville gjort[8D] jeg hyler ikke alså[:D] men kan nok hende jeg må spør om han virkelig ser den bilen som kommer rett der osv[8D] og skvetter til innimellom[:-]

Uff, nå følte jeg meg truffet[X(]
Jeg er ekstrem og hater å være enn passasjer. Skal prøve å skjerpe meg....

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Din mamma? [8D]

Haha, nei.

Men ærlig talt, jeg hadde ikke hatt vedkommende som passasjer, da hadde jeg satt fra meg personen eller sagt at hun kan kjøre selv. [:'(]

Hyl og skrik liksom.

ORIGINAL: søteste

Ååå. Ikke meningen å være dust[&o]

Sikker på den du kjører med hadde sagt fra om det plaget dem [:)]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Din mamma? [8D]

Haha, nei.

Men ærlig talt, jeg hadde ikke hatt vedkommende som passasjer, da hadde jeg satt fra meg personen eller sagt at hun kan kjøre selv. [:'(]

Hyl og skrik liksom.

Hehe, min mamma jeg mente ja.[:D]

ORIGINAL: søteste

Ååå. Ikke meningen å være dust[&o]

Sikker på den du kjører med hadde sagt fra om det plaget dem [:)]

Hehe, jeg er bare slik med sambo altså, jeg klarer ikke å holde meg synes ikke han kjører så pent[X(]
Vet han irrterer seg masse over det, men han har vel lært å lukke ørene etter fire år får vi håpe[:-]

Back
Topp