noe som irriterer meg litt..

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
er alle de som bare *vips* er tilbake til vekta de hadde før de var gravid [:@]på 14 dager og slik.."jeg har lagt på meg 30 kg, men alt var borte etter 2 uker.." og alle som sier "vær ikke redd for at du legger på deg, det ammer du vekk skal du se.." jeg tror ikke jeg greier å amme det vekk denne gangen heller jeg..greide det ikke sist, da måtte det hardere ting til verks..

og sist trillet jeg masse turer og..nå får jeg ikke så god tid til det..

kan trøste deg med at , det har ikke forsvunnet her heller .. har noen gode kiloer igjen , og de må jobbes med for å få bort .. sist forsvant alt ganske fort , men måtte slite for å få bort kiloene da også .. skulle også ønske jeg var en av de som var like tynn igjen .. ikke ammer jeg heller , så ingen kiloer kommer til å forvinner pga det

Her er vekta nede på start igjen. Men sia e ha en svær mage som sto rett ut, så heng magen nesten nede ved privaten[:'(]
Aner ikke om e klar å få magen stram igjen[:-]
Får prøv iallefall. Har et treningsspill på wii som e tenkt e sku begynn å bruk igjen.

Du er ikke alene, her må det også jobbes med! Gikk opp 25kg, og har til nå bare gått ned 13kg, så har en 12kg igjen som SKAL av[:-]

Her he ej fortsatt 7 kilo for mykje [:'(][:'(][:'(]

Å ej he inga tru på at dei fer vekk sida sjokolade inntake mitt e skyhøgt for tida [8|]

Tror heller ikke jeg kommer til å amme det av meg jeg :P

La på meg 24, og har gått ned 17. Det skjedde på ca 3 uker.. men er igjen 6 dumme kilo som må jobbes vekk ja :(

Rart du skulle skrive det, for tenkte faktisk å spøøre dere om det samme! Føler meg som et takras for tiden. La på meg 24 kg under graviditeten, men følte meg som en vakker gravid kvinne ( helt til siste ukene da jeg hadde mye vann i kroppen og så litt oppblåst ut. Må si jeg føler meg skikkelig hengete for tiden... Ansiktet er liksom annerledes... magen er litt sånn 3-4 mnd gravid størrelse... cellulitter ... og puppene er jo melkesprengt og enorme.. så føler de begynner å henge allerede! Blir helt deprimert av hele greien. Har gledet meg sånn til jeg skulle føde og så kunne gå ut og kjøpe meg nye klær og fornye meg litt.. men jeg har jo foreløpig ikke gått mer ned enn sikkert 10-13 kg ( sist jeg var på vekten hvertfall) så har jo mye igjen. No er jo småen bare tre uker og fire dager.. så må vel være litt mer tolmodig... men blir overrasket om jeg får noe særlig bikiniform til sommeren... Har lyst å gå til frisøren også, men jeg ener ikke hva jeg skal gjøre med frisyren.. har skikkelig frisørskrekk.. Og nå er håret nedpå rumpen!

Føler det sånn jeg og.. Gikk opp 30 kg, og har gått ned 16 kg på snart 7 uker. Går tur hver dag, kostholdet er snudd på hodet, siden jeg bare kan spise når det passer. Har kjøpt en yoga dvd, som jeg aldri har tid til å prøve. Vil ikke handle nye klær før jeg er føler meg fornøyd med meg selv, gleder meg til det [:)] Føler meg ikke noe fresh i det hele tatt. Mye arbeid siden jeg er alenemor.

Men, når jeg våkner om morgenen og møter blikket til lille Mina som ligger å smiler til meg med store øyne, er alt glemt og absolutt så verdt det [:)]

ORIGINAL: Moccapia

Føler det sånn jeg og.. Gikk opp 30 kg, og har gått ned 16 kg på snart 7 uker. Går tur hver dag, kostholdet er snudd på hodet, siden jeg bare kan spise når det passer. Har kjøpt en yoga dvd, som jeg aldri har tid til å prøve. Vil ikke handle nye klær før jeg er føler meg fornøyd med meg selv, gleder meg til det [:)] Føler meg ikke noe fresh i det hele tatt. Mye arbeid siden jeg er alenemor.

Men, når jeg våkner om morgenen og møter blikket til lille Mina som ligger å smiler til meg med store øyne, er alt glemt og absolutt så verdt det [:)]

Ja hadde det ikke vært for nurket hadde situasjonen vært totalt annerledes. Da hadde jeg blitt seriøst deprimert! Gullet gjør det jo verdt det

Godt at det er flere som har det som meg!!Gikk opp nesten 20 kilo, gått ned 7-8 så ja det er en del kilo igjen [:'(]...Hadde håpet det skulle gå fortere, den lille er nå seks uker gammel. Ammer gjør jeg og...men må vel gjøre mer med kostholdet, og trimme mer og håpe på det beste 

ORIGINAL: Sofie.

Her er vekta nede på start igjen. Men sia e ha en svær mage som sto rett ut, så heng magen nesten nede ved privaten[:'(]
Aner ikke om e klar å få magen stram igjen[:-]

ORIGINAL: tausa

Her he ej fortsatt 7 kilo for mykje [:'(][:'(][:'(]

Å ej he inga tru på at dei fer vekk sida sjokolade inntake mitt e skyhøgt for tida [8|]

sign![&o] så du er altså ikke alene...!

eg la på meg 18,9 kg... har gått ned 8,9. ca 4 kg var babyen, i tillegg kjem fostervatn, blod og morkake. så har vel tatt av kanskje 1-1,5 kg på 1 mnd:P

Prinsen er født 13 januar [:)]. Jeg veide 79.9 når jeg fremdeles var gravid med han, rett før fødselen startet. Dagen etter fødselen, 14 januar veide jeg meg igjen og da var vekten min nede på 70 kilo [:)]. I dag var jeg hos legen på en litt sein 6 ukers kontroll (småen er 10 uker og 2 dager) og da veide jeg kun 68,8 [:)]. Forrige svangerskap gikk jeg opp 4 kilo den siste mnd og gikk av 10 kilo på 6 uker så jeg tror nok det har noe med det de sier at man ammer det bort [:)]. Hvertfall det jeg tror er skjedd her da....

Heeeelt ening, så teit å høre på. bare fordi jeg er misunnelig og ikke har klart det selv. Har masse igjen før keg er der jeg vil være og nå har jeg gått to uker uten å spise gotteri i uka, bare på lørdag, men det hjelper ikke så mye enda.

Jeg la på meg 8 kilo, jeg, og 5 dager etter fødsel var dem borte.....og nå, snart 7 uker etter fødsel er jeg 6,5 kilo lettere enn da jeg ble gravid.......merkelig, egentlig....

ORIGINAL: Snickers

Jeg la på meg 8 kilo, jeg, og 5 dager etter fødsel var dem borte.....og nå, snart 7 uker etter fødsel er jeg 6,5 kilo lettere enn da jeg ble gravid.......merkelig, egentlig....

8 Kg???? Tuller du??? Heldiggrisen!!!![&o]

Back
Topp