NOE SOM IKKE STIKKER

Venter.på.nr 2

Forelsket i forumet
hva slags bedøvelse eksisterer som ikke må stikkes inn i huden på noe som helst måte, akkupunktur er godkjent...de har visst ikke lystgass på ahus, og jeg som hadde gledet meg så til det!!!!!!!!!![:D]

hadde ikke lystgass? Så merkelig... Ville ikke ha lystgass jeg da, synes det var helt forferdelig.. Ellers kan jeg ikke hjelpe deg, vet ikke om noe som ikke stikker. [;)]

noe som ikke stikker...... hmmm....... det må jo bli at mannen din maserer deg, eller at du går i badekar...... ellers kommer jeg ikke på så mye.

di fleste sykehus kutta ut lystgassen for noen år siden pga at gassen gikk ut i rommet og påvirket alle som var der mer eller mindre. [:D]
flere sykehus har reparert dette slik at dette ikke skal skje og fått den tilbake igjen ,men ikke alle desverre.

ORIGINAL: Oo.CAMILLA.oO

HELDIGVIS er det lystgass her jeg skal føde:)
..men en varm dusj , massasje og varme puter kan nok hjelpe litt:)

hihi  der jeg skal føde også! [:D]  kommer heller ikke på noe annet enn Oo.CAMILLA.oO,om det ikke skal stikke! [:)] du kan jø høre om du får sånn bedøvelsekrem før de stikker? [:)]

ORIGINAL: momy

ORIGINAL: Oo.CAMILLA.oO

HELDIGVIS er det lystgass her jeg skal føde:)
..men en varm dusj , massasje og varme puter kan nok hjelpe litt:)

hihi  der jeg skal føde også! [:D]  kommer heller ikke på noe annet enn Oo.CAMILLA.oO,om det ikke skal stikke! [:)] du kan jø høre om du får sånn bedøvelsekrem før de stikker? [:)]

trodde det var vanlig jeg at du ihvertfall fikk lokalbedøvelse/krem før en fikk epidural slik at en ikke skal kjenne stikket

Back
Topp