Noe som har sånn her?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Balja er blitt altfor liten så jeg må finne på noe. Siden jeg er alene med gutta ofte er det upraktisk for meg å bade MED mini, så jeg tenkte kanskje denne var noe....???
ImageUploadedByBV Forum1427541929.242022.jpg
 
Fikk balje fra Coop obs. Å min langemann har enda plass oppi der :) håper han sitter selv og kan ha badestol oppi det før den blir forliten :p
 
Vi har balje fra ikea, den e stor og god :) ho på 18 mndr bruke den enda ;) og ho vi arva den av brukte den frem til ho var 8 år, men ho va litt lita då ;) :p
 
Vi har balje fra ikea, den e stor og god :) ho på 18 mndr bruke den enda ;) og ho vi arva den av brukte den frem til ho var 8 år, men ho va litt lita då ;) :p
Har de flere da tro, for vi har og fra IKEA og den har vi vokst ut fra...
 
Jeg bestilte balje på lekmer.no. Den er det bra størrelse på synes jeg:)
 
Bruker flexibath men den er kort må :p
 
Er sånn vi har og hsn må jo bøye bena mye for å få plass og så tar han og sparker fra og da smeller hue inn i andre enden og så har vi hylinga igang:(

Au ikke så lett når de ikke forstår sammenhengen:/ lettere når de kan sitte regner jeg med...
 
Ja da blir det greit. Eller bade med han i badekaret men det går ikke når jeg har en til og følge med syns jeg.

Hva med å ha kjempe lite vann i badekaret? Sånn det er vanskeligere å drukne i det da?

Nei ikke lett å være alene inni mellom:/
 
Er sånn vi har og hsn må jo bøye bena mye for å få plass og så tar han og sparker fra og da smeller hue inn i andre enden og så har vi hylinga igang:(
Likte heller ikke den fra ikea. Bruker jo sånn babysete og da var den på europris bedre. Tropp og greier ;) fansy fansy
 
Kjøpte en balje på barnas hus, og hun dekker ikke halve når hun er oppi den engang :) passer nok lenge til
 
Back
Topp