noe som har det på sammevis??

hsj

Glad i forumet
e så plaga me luft i magen. det har vært så gærle no at eg har måtta førn heim fra jobb to gang..har så ont at eg ikke klar å stå oppreis.. ligg bære å rulla på sofaen og veit ikke kor eg ska gjør av meg! e det fleire som e så plaga? nån som veit nå som kan hjelp mot det hær?

jo har gjort det.. men lægen va ikke inne førtia, så eg mått ring tellbake i 11-12 tia..

takk før svar iallefall[:)]

takk.[:)] likeså.. uff.. man bi jo litt bekymra åg. må bære den hær tia gå fort..

Jeg var utrolig mye plaget av luft i magen i begynnelsen av svangerskapet.

Spør på apoteket etter Minifom-tabletter som kan tas av gravide.

De hjalp.  Husk å drikke mye vann.

jess.. kan bli litt for mye luft i magen noen ganger her også... gode råd for å dempe det er å ikke drikke kullsyre holdig drikke.... og ikke spise for fort.

prata me legen idag. han sa eg mått fær å kjøp meg sånn minifom tabeletter å se om det gikk over. så har vært å gjort det. e vørte litt bedre allerede.. man kan jo bi litt verre utsatt når man e gravid. bære så synd at det ska vær så h..... ont!![:'(]

Jeg bruker lactulose for i det hele tatt å fungere!!
Husk å drikk minst to liter rent vann hver dag, ikke noe vanlig brus og drikk et glass Biola! Alt dette til sammen har hjulpet meg[:D]

Halloen....
Jeg har også hatt luftsmerter slik at Jeg har ligget og vridd meg....
Det er vel bare og prøve og få det ut..... HeHe... [:D]

Jeg har vært mye plaget med luft i magen gjennom hele svangerskapet, men de tre første månedene var det ekstremt!

Back
Topp