Erleperle99
Forelsket i forumet
Hei! Jeg får utrogestan 300 mg for kort lutealfase, men det er leveringsproblemer på de og jeg får ikke tak i noe sted. Noen som vet om noe tilsvarende som jeg kan be om istedet?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke verre nei! Takk, da skal jeg prøve apoteket på nytt i morgenUtrogestan 200mg2-3x daglig
Bare hyggeligIkke verre nei! Takk, da skal jeg prøve apoteket på nytt i morgen![]()
Her ville jeg snakket med lege/gyn før du gjør endringer, da det kan være de har noen ideer bassert på erfaringer de har og undersøkelser de har gjort på deg.Hei! Jeg får utrogestan 300 mg for kort lutealfase, men det er leveringsproblemer på de og jeg får ikke tak i noe sted. Noen som vet om noe tilsvarende som jeg kan be om istedet?![]()
Hadde sendt mail, men tok litt tid før jeg fikk svar. Hun ringte nå og sa jeg skal gå over på 200mg en gang om dagenHer ville jeg snakket med lege/gyn før du gjør endringer, da det kan være de har noen ideer bassert på erfaringer de har og undersøkelser de har gjort på deg.